کد خبر: 1027369
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
تحقیقات پلیس تهران درباره علت مرگ پزشک عمومی که در حمام مطبش به کام مرگ رفته در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: بعد از ظهر روز شنبه ۲۴‌آبان‌ماه قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید از مرگ مشکوک پزشک ۴۵‌ساله‌ای در مطبش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی داخل وان حمام مطب با جسد پزشک میانسال روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته‌بود. بررسی‌ها نشان داد فرهاد مرد تنهایی بوده که در مطبش زندگی می‌کرده و جسد او را ساعتی قبل منشی‌اش کشف کرده و به مأموران پلیس خبر داده‌است.

منشی پزشک گفت: فرهاد پزشک عمومی بود، البته او در مطبش جراحی‌های زیبایی هم مثل تزریق ژل و گونه انجام می‌داد. او در محل کارش زندگی می‌کرد و شب‌ها همین جا می‌خوابید. من معمولاً بعد‌از‌ظهر‌ها به مطب می‌آمدم و پس از ویزیت آخرین بیمار آنجا را ترک می‌کردم. ساعتی قبل به مطب آمدم و هر چقدر آقای دکتر را صدا زدم جواب نداد. سپس با تلفن همراهش تماس گرفتم که صدای زنگ تلفن همراه او از اتاق استراحتش به گوشم رسید، اما او داخل اتاق نبود که پس از جست‌وجو جسد او را داخل وان حمام پیدا کردم و بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد پزشک فوت شده به دستور قاضی ساسان غلامی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار