کد خبر: 1026962
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری یک قاتل سگ‌گردان که اقدام به قتل یک جوان ۲۸ ساله کرده بود، خبرداد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در تشریح وقوع قتل فجیع بیست و یکم آبان ماه اعلام کرد: ساعت ۲۲ چهارشنبه شب گزارش یک مورد قتل واصل و بلافاصله دستورات لازم را بازپرس ویژه قتل به منظور دستگیری قاتل صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان بیان داشت: طی تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول به منظور محافظت از خواهرزادگان خردسالش از حمله سگ یکی از اهالی محل که بدون نظارت رها شده بود، شیئی را به سمت سگ پرتاب کرده و مالک سگ در واکنش به این عمل مبادرت به ایراد جرح با چاقو کرده و متواری شده است.

وی گفت: مقتول که جوانی ۲۸ ساله بود بر اثر شدت جراحت فوت می‌کند و روز گذشته قاتل دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت زندانی می‌شود.

اصفهانی همچنین با ابراز گلایه از شهرداری و پلیس در اعمال قانون نسبت به افرادی که در پارک‌ها یا در خوردو سگ‌گردانی می‌کنند، افزود: در اثر بی‌مسؤولیتی برخی مالکین حیوانات خانگی نظیر سگ طی دو سال گذشته حملات و گازگرفتگی، ایجاد لکنت زبان کودکان، سقط جنین و در مورد اخیر قتل یک جوان موضوع پرونده‌های قضایی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: پدیده سگ‌گردانی در اماکن عمومی معابر و پارک‌ها یا در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی حسب مورد مشمول عنوان‌های مجرمانه تهدید علیه بهداشت عمومی و ایجاد مزاحمت ملکی بوده و دستورات ویژه به مراجع قضایی و انتظامی در برخورد با متخلفان و جمع‌آوری و ضبط حیواناتی که در اماکن عمومی گردانده شوند صادر شده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار