کد خبر: 1023992
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
امشب، آغاز لیگ قهرمانان اروپا
فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود. فوتبال اروپا در حالی به کار خود ادامه می‌دهد که اوج‌گیری مجدد شیوع ویروس کرونا باعث شده باز هم بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود. با این حال ستارگان فوتبال به میدان می‌آیند تا در این روز‌های سخت هواداران هرچند از راه دور و در منازل از تماشای هنرنمایی آن‌ها در زمین سبز فوتبال لذت ببرند.
حامد قهرمانی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شاید بزرگ‌ترین حاشیه مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا ابتلای برخی از ستارگان نامدار فوتبال به کرونا باشد، اما بدون تردید کاهش مبلغ قرارداد‌ها و دستمزد‌های بازیکنان از سوی باشگاه‌ها از این مسئله هم مهم‌تر است. با این حال رقابت‌های لیگ قهرمانان از امشب با انجام دیدار‌های چهار گروه E، F، G و H آغاز می‌شود.

چلسی مقابل متخصص اروپا

در گروه E، امشب چلسی دیداری سخت مقابل سویا دارد. سویا متخصص قهرمانی در لیگ اروپا تیمی است که به این راحتی‌ها مقابل نامداران کم نمی‌آورد. در مقابل چلسی با فرانک لمپارد روزگار چندان درخشانی ندارد و باید دید در مقابل این حریف چغر اسپانیایی می‌تواند نتیجه لازم را کسب کند یا نه. در دیگر دیدار این گروه نیز رن فرانسه به مصاف کراسنودار اوکراین می‌رود.

سردار وارد می‌شود

زنیت با مهاجم گلزن ایرانی خود امشب مقابل کلوب‌بروژ بلژیک قرار می‌گیرد. روس‌ها در زمین خودشان چشم امید به گلزنی سردار آزمون دارند و مهاجم گلزن کشورمان می‌تواند با درخشش در این بازی توانایی‌هایش را بار دیگر به اثبات برساند. سردار در رقابت‌های فصل پیش عملکرد فوق‌العاده‌ای را در ترکیب زنیت از خود به نمایش گذاشت و امشب می‌آید تا در شروعی دوباره باز هم در ترکیب زنیت بدرخشد. در دیگر دیدار گروه F، دو تیم مدعی صعود لاتزیو و دورتموند در ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

رونالدو غایب، بارسا در بحران

امشب یوونتوس در حالی بازی‌های خود در گروه G رقابت‌ها را آغاز می‌کند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی‌اش را به سبب ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. یووه امشب مهمان دیناموکیف اوکراین است و به‌طور حتم کار سختی برابر این حریف دارد، چراکه اوکراینی‌ها می‌خواهند از غیبت رونالدو نهایت استفاده را ببرند. علاوه بر این جدال لفظی رونالدو با سران ورزش ایتالیا هم باعث شده یوونتوس آرامش همیشگی را در شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد و همین می‌تواند ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به قهرمان ایتالیا وارد کند.

اما تمام ماجرا‌های این گروه به غیبت رونالدو ختم نمی‌شود، این گروه که با حضور بارسلون و یوونتوس از همان ابتدا نظر تمام کارشناسان را به خود جلب کرده بود، امشب شاهد دیدار بارسا و فرنتس واروش است. دیداری که شاید برای بارسای میزبان چندان سخت نباشد، اما با توجه به حاشیه‌های اخیر کاتالان‌ها و اختلافات زیاد بازیکنان به رهبری مسی با مدیریت باشگاه، بارسا در شرایط حساسی گام به این بازی می‌گذارد. کاتالان‌ها شنبه شب مقابل ختافه شکست خورده‌اند و حالا دیگر مجالی برای باخت دوباره ندارند، به‌ویژه اینکه رونالد کومان برای تثبیت موقعیت خود در بارسا باید در این مسابقه پیروز شود. تغییر سیستم و رویکرد جوانگرایی کومان تاکنون نتیجه چندان مطلوبی برای بارسا نداشته و این می‌تواند خیلی زود زنگ خطر را برای مرد هلندی نیمکت بارسا به صدا در‌آورد.

فرانسوی امیدوار

پاری‌سن‌ژرمن فصل قبل بالاخره فینالیست شد، هرچند که مقابل بایرن کم آورد و شکست خورد تا در حسرت قهرمانی باقی بماند. تیم پرهزینه و پرستاره فرانسه امشب در آغاز فصل جدید میزبان منچستریونایتد است. دو تیم در حالی بازی مقابل یکدیگر در گروه H را تجربه می‌کنند که ظاهراً از آمادگی کامل به دور هستند. میزبان فرانسوی در رده دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه قرار دارد و آن اقتدار فصل‌های قبل در این تیم دیده نمی‌شود که شاید خستگی را بتوان عامل اصلی آن دانست. در مقابل منچستریونایتد با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول بدترین روز‌های تاریخ خود را می‌گذراند. شاگردان سولسشر هرچند در آخرین بازی خود شکست یک بر صفر را با پیروزی ۴ بر یک عوض کردند، اما همه خوب می‌دانند که این منچستر آن تیم مقتدر سال‌های دور نیست و همین باعث امید فرانسوی‌هاست. دیگر دیدار این گروه را هم لایپزیش آلمان پدیده فصل قبل لیگ قهرمانان و باشاک شهیر برگزار می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار