کد خبر: 1022815
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت گفت: بازنمایی نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود اما تلاش کردیم نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم و همچنین صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

سرویس ایثارو مقاومت جوان آنلاین:‌ آرش رضوانی در مورد نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت گفت: نمایشگاه اقتدار چهل ،یک نمایشگاه نظامی نبود. همه وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بودند تا اتحاد یکدیگر را برسانند. نمایشگاه اقتدار در زمینه فرهنگی و هنری نیز بسیار قوی بود. نوجوانان بسیاری برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه آمده بودند.

مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مورد پوشش رسانه‌ای این نمایشگاه اظهار کرد: ما از قبل از آغاز نمایشگاه برای آماده‌سازی زیرساخت‌های رسانه‌ای حاضر شدیم. پوشش این رویداد بزرگ از اهمیت برخوردار بود. ما سعی کردیم هر چه در توان داریم بگذاریم و نمایشگاه اقتدار چهل را به مردم معرفی کنیم. بسیاری از مردم به خاطر شرایط کرونایی نتوانستند در نمایشگاه حاضر شوند و از طریق فضای مجازی دنبال کردند. ما در این مدت تلاش کردیم نمایشگاه به خانه‌های مردم ببریم و همچنین صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: ما برای پوشش این برنامه ۴۰ نیرو داشتیم که به صورت مستمر و شبانه‌ روزی کار می‌کردند. این تلاش همتی بود که همکارانم نشان دادند و بار رسانه‌ای نمایشگاه را به دوش کشیدند.

این مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در غرب آسیا گفت: در این شرایط، هر نمایشگاه، رزمایش و همایشی که اقتدار، استقلال و توانمندی جوانان ما را نشان دهد، گوش‌ها را حساس می‌کند. شاید بسیاری بروز نمی‌دهند اما چشم و گوششان به این مرز و بوم است چرا که می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای کشورشان می‌افتد؟

 

رضوانی با بیان اینکه «نشان دادن نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود» تأکید کرد: با این حال اتفاقات خوبی در صدا و سیما، آپارات، اینستاگرام و... افتاد. خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی بازدید خوبی از نمایشگاه داشتند. بعضی رسانه‌های خارجی مثل آناتولی ترکیه، بعضی رسانه‌های روسی و اسپانیایی نیز حضور یافتند.

مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت تحریف نشدن روایت هشت سال دفاع مقدس گفت: هنرمندان در نمایشگاه اقتدار چهل، هنر خود را به نمایش گذاشتند. نویسندگان نوشتندند و فرماندهان خاطرات خود را بازگو‌ کردند. مسئولین نیز از دستاورد‌های خود سخن به میان آوردند. انتشار و انتقال سینه به سینه مفاهیم دفاع مقدس به پرورش ذهن کسانی که جنگ را تجربه نکردند، کمک می‌کند. این خاطرات باید طوری زنده شود تا جوانان بتوانند آن را لمس کنند.

رضوانی در پایان تأکید کرد: ما نه کم گفتیم و نه زیاد. نه اغراق کردیم و نه تحریف. بعضی‌ خبررسانی‌ها ممکن است مردم را بدبین کند. ما با مردم صادقیم و رسالت رسانه خود را رعایت می‌کنیم. پوشش رسانه‌ای نمایشگاه اقتدار چهل، فقط بازنمایی واقعیت موجود بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار