کد خبر: 1022504
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت الله "عبدالنبی نمازی" مبارزه با قاچاق کالا را یکی از وظایف مهم و حساس نیروی انتظامی در شرایط کنونی کشور عنوان کرد و لزوم همکاری گسترده دستگاه های کشور با این نیرو در این حوزه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به  نقل از پایگاه خبری پلیس، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با سردار" محمدرضا میرحیدری"، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه نیروی انتظامی در نظام توحیدی از جایگاه رفیعی برخوردار است گفت: حافظان امنیت همانند یک دژ مستحکم برای مردم هستند و با ایجاد امنیت باعث قوام و دوام نظام توحیدی می‌شوند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که هر حکومت به آن می‌پردازد بحث تأمین امنیت برای شهروندان است که به حمدالله این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  با تلاش نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی به خوبی فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه قوام یک کشور به داشتن نیروهای مسلح مؤمن و کارآمد است، تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی از سوی آمریکا به خاطر این است که این نیرو را در انجام وظایف خود تضعیف کند، چرا که اگر کشوری پلیس قوی نداشته باشد، امنیت ندارد و اگر امنیت نباشد آنها به راحتی می توانند نقشه های خود را در این کشور پیاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، یکی از وظایف مهم و حساس نیروی انتظامی در شرایط کنونی کشور را مبارزه با قاچاق کالا دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های کشور باید در مبارزه با قاچاق کالا عزم جدی داشته و به صورت گسترده با نیروی انتظامی همکاری کنند تا ان شاء الله شعار جهش تولید که مقام معظم رهبری برای امسال نامگذاری کردند به یاری حق تعالی محقق شود.

آیت الله نمازی، لزوم تجهیز نیروی انتظامی به تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تر را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: از نمایندگان مجلس و دولت می خواهم که به تقویت و تجهیز این نیرو توجه بیشتری داشته باشند.

وی به ارتقای سطح دانش و مهارت افزایی کارکنان ناجا  نیز اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است مسئولان نیروی انتظامی بر روی آموزش نسل جوانی که وارد این نیرو می شوند دقت بیشتری کرده و یک پلیس حرفه ای، کارآمد، مؤمن و متعهد و با بصیرت و دانش بالا را تربیت کنند.

رتبه برتر اصفهان از نظر شاخص های امنیتی

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در کاشان، سردار "محمدرضا میرحیدری" با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی گام بر می دارد اظهار داشت: ناجا در انجام وظایف و انجام مأموریت‌های محوله مطیع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار میرحیدری، با بیان اینکه استان اصفهان از نظر شاخصه‌های امنیت در رتبه خوبی قرار دارد، بیان داشت: در بین شهرستان‌های استان نیز شهرستان کاشان با توجه با تلاش همکاران و همکاری مردم در بسیاری از شاخص‌های امنیتی حائز رتبه‌های برتر است.

معتادان متجاهر، چالشی جدی برای امنیت جامعه

وی وجود معتادان متجاهر را چالشی برای امنیت جامعه عنوان کرد و اظهار داشت : پلیس استان اصفهان آمادگی دارد تا در کمترین زمان این افراد را جمع آوری کند اما نکته ای که وجود دارد این است که مرکزی برای جمع آوری این افراد پیش بینی نشده و باید در این زمینه اقدامی عملی انجام شود.

حمایت از نیروی انتظامی لازمه ارتقای امنیت جامعه

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حمایت از نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف لازمه ارتقا امنیت  جامعه است، افزود: در حال حاضر برای مقابله با برخی جرایم خلاء های قانونی وجود دارد که امیدواریم این خلاءها با نگاه کارشناسانه نمایندگان مجلس و مسئولان هر چه زودتر برطرف شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان برای فرماندهی انتظامی استان اصفهان یک شهرستان ویژه به شمار می آید ، اذعان کرد: در همین راستا برای فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان سرهنگ "حسین بساطی" که از فرماندهان خبره و کارآمد انتظامی است را در نظر گرفتیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر