کد خبر: 1018948
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۵
مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض پسر افغانی‌که مرد ایرانی را به قتل رسانده‌بود، پس از ۴‌ساعت شناسایی و دستگیر کردند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۸ عصر روز سه‌شنبه ۱۸‌شهریور به مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض خبر رسید، مرد میانسالی در یکی از خیابان‌های غربی تهران با ضربات چاقو به قتل رسیده است. با اعلام این خبر سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض همراه تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد خونین مردی به نام حامد روبه‌رو شدند که به گفته یکی از شاهدان حادثه به دست پسر افغانی به قتل رسیده‌بود. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. مردی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: لحظاتی قبل این مرد در حالی که خون زیادی از بدنش خارج شده‌بود، خودش را به من رساند و با کلمات بریده بریده گفت که به دست پسر افغانی زخمی شده است و بعد هم فوت کرد.

پس از این مأموران پلیس رد خون مقتول را گرفتند تا اینکه به نزدیکی سطل زباله‌ای رسیدند که چرخ دستی پر از زباله‌های تفکیک شده آنجا رها شده بود. خون‌های ریخته شده در آن محل حکایت از آن داشت قاتل که پسر افغان زباله جمع کنی است، حامد را در آنجا زخمی کرده و با جا گذاشتن چرخ دستی‌اش از محل گریخته است. بدین ترتیب وقتی مشخص شد قاتل زباله جمع کن است، مأموران کلانتری برای شناسایی زباله جمع‌کن‌های محل دست به تحقیق زدند که در نهایت ۱۵‌زباله جمع کن که همگی افغان هستند، شناسایی شدند و مشخص شد همگی آن‌ها در حوالی چهاردانگه اسلامشهر زندگی می‌کنند. مأموران پلیس در ادامه راهی محل زندگی زباله جمع کن‌ها شدند و ۱۴‌نفر از آن‌ها را بازداشت کردند و دریافتند قاتل، بصیرنام دارد و به محل زندگی‌اش مراجعه نکرده است. در نهایت تیم عملیاتی کلانتری ۱۴۰ باغ فیض پس از ۴ ساعت قاتل را در اطراف چهاردانگه شناسایی کردند و در عملیات تعقیب و گریزی به دام انداختند.

متهم در نخستین بازجویی‌ها به قتل مرد ایرانی اعتراف کرد و گفت: من معتاد به مواد مخدر بودم و حامد هم معتاد بود. چند روز قبل ۲۰‌هزار تومان به او پول دادم که برای من شیشه بخرد، اما او به من مواد نداد تا اینکه روز حادثه او را دیدم و با چاقو به قتلش رساندم. تحقیقات از متهم به دستور قاضی دشتبان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار