کد خبر: 1018732
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
پسر جوانی که در نزاع دسته‌جمعی یکی از بچه‌محل‌هایش را به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ۲۴ اردیبهشت سال ۹۸ بود که قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل پسر جوانی حوالی میدان قزوین باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر جوانی به نام فرزاد روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به گردن و سینه‌اش به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول لحظاتی قبل همراه تعدادی از دوستانش با تعداد دیگری از بچه‌های محل درگیر شده که در جریان آن با ضربات چاقوی یکی از آن‌ها به کام مرگ می‌رود.

مأموران پلیس همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه سه نفر از طرفین دعوا را دستگیر کردند که همگی مدعی بودند قاتل کیوان نام دارد که متهم چند روز بعد بازداشت شد.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل فرزاد اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل از درگیری من و دوستانم در پارک نشسته بودیم که فرزاد و دوستانش با چند نفر دیگر درگیر شدند. پس از این کار آن‌ها به شکایت رسید که فرزاد انتظار داشت من و دوستانم به نفع او شهادت بدهیم، اما ما تصمیم گرفتیم دخالت نکنیم. روز حادثه همراه دوستانم بودم که فرزاد از من خواست در اداره پلیس شهادت بدهم که آن‌ها او را کتک زده‌اند، اما من قبول نکردم که همگی با هم درگیر شدیم و من هم از ترس ضربات چاقویی به طرفش پرتاب کردم و فکر نمی‌کردم او به قتل برسد.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل راهی زندان شد و قاضی واحدی هم پس از درخواست قصاص از سوی اولیای دم کیفرخواست متهم را صادر کرد. متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار