کد خبر: 1018302
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس خبرداد
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: یادمان شهدای شهرک وحدت فردیس هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

مجتبی قاسمی در آیین افتتاح فاز دوم بلوار شهدای اقتدار که با حضور امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان فردیس برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در نیمه ابتدای سال جاری نسبت به انجام عملیات راه سازی در مساحتی ۲۱۰ هزار متر مربعی اقدام کرده است.

وی در ادامه افزود: همچنین حوزه عمران شهرداری فردیس نسبت به اجرای ۵۲ تن آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت مکانیزه از فروردین ماه تا امروز اقدام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در سال ۹۷ تنها ۸ تن آسفالت ریزی داشته است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد رشد چشمگیر ۶۵۰ درصدی آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت هستیم.

وی در بخش دیگری به افتتاح پروژه فاز دوم بلوار شهدای اقتدار اشاره کرد و افزود: این مسیر، کانال فردیس را به بلوار ایت الله رفسنجانی متصل می کند.

قاسمی گفت: بلوار شهدای اقتدار از زندان شهید کچویی آغاز شده و در ۴ فاز به موازات بلوار شهید سلیمانی امتداد می یابد؛ احداث این بلوار در کاهش میزان ترافیک بلوار شهید سلیمانی فردیس تاثیر به سزایی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تاکنون عملیات ۳ هزار و ۳۶۸ متر مربع جدول گذاری و پیاده راه سازی انجام شده است، تصریح کرد: با انجام مناقصات جدید، شاهد پیشرفت ویژه ای در حوزه جدول گذاری و پیاده راه سازی خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در بخش دیگری از تصویب لایحه ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برای انجام اقدامات عمرانی شهرک ناز فردیس خبر داد و افزود: مدیریت شهری فردیس در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار