کد خبر: 1014001
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
"آپارات گیم" با همکاری بنیاد ملی بازی‏‌های رایانه‏‌ای اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک را برگزار می‌‏کند.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی آپارات، آپارات گیم به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک ویدئو‌های گیمی و گیم استریم در ایران، به منظور نزدیک‌تر کردن گیمر‌ها به یکدیگر و فراگیری مسابقات ورزش‌های الکترونیک، مسابقه‌ای بزرگ با محوریت بازی پرطرفدار فیفا برگزار می‌کند. با توجه به شرایط، این مسابقات به صورت آنلاین برگزار خواهند شد تا علاقه‌مندان بتوانند بدون دغدغه، در آن شرکت کنند.

با توجه به شرایط فعلی، دور مقدماتی مسابقات فیفا ۲۰، به صورت آنلاین و تحت پلتفرم PS۴ انجام می‌شود و دور نهایی هم به صورت حضوری در شهر تهران برگزار خواهد شد. بازی‌ها در قالب ۸ براکت ۱۲۸ نفری پیش خواهد رفت که در مجموع ۱۰۲۴ نفر می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

جوایز این دوره شامل ۲۰ میلیون تومان برای نفر اول، ۱۲ میلیون تومان برای نفر دوم، ۸ میلیون تومان برای نفر سوم، ۶ میلیون تومان برای نفر چهارم، ۱ میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی، اشتراک ۳ ماهه فیلیمو برای ۸ نفر برتر هر براکت و کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو برای تمام شرکت‌کنندگان است که در مجموع ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۸ نفر برتر در نظر گرفته شده است.


علاقه‌مندان قادر خواهند بود با پرداخت ۳۰ هزار تومان تا ۲۰ مرداد در این رویداد ثبت‌نام کنند و همچنین دور مقدماتی مسابقات از ۲۲ تا ۲۹ مرداد در جریان خواهد بود و روز ۲۸ شهریور، دور نهایی با حضور ۱۶ بازیکن برتر (۲ بازیکن برتر هر براکت) به صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود.

فیفا باز‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر می‏‌توانند به نشانی https://www.aparat.com/esport
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار