کد خبر: 1010530
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
آیت الله علم الهدی:
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: انشاالله نگذاریم غدیر در تنهایی و غربت برگزار شود و هر چه بیشتر تلاش کنیم تا این عید بزرگ را به همگان معرفی کنیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در اولین جلسه بنیاد بین المللی غدیراستان خراسان رضوی اظهار کرد: با رحلت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی و با مشورت دوستان، حجت الاسلام والمسلمین آخوندی رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان خراسان رضوی شد و انشاالله با همراهی و ابتکار حجت الاسلام آخوندی، غدیر زیبایی را در استان و شهرمان داشته باشیم.

وی افزود: اولین جلسه امروز در این خصوص است که بشود با توجه به شرایط این ویروس منحوس، یک غدیر زیبا و پر از شادی داشته باشیم. با توجه به اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم در این برهه زمانی در صدد این هستیم که عید غدیر امسال ارمغان خنده‌ای را برای مردم داشته باشد تا در شهر، فضای بانشاط و پر شوری حاکم شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: انشاالله بتوانیم با رعایت اصول بهداشتی، غدیری زیبا و پر ازشادی و نشاط را در شهر و استان داشته باشیم.

آیت الله علم الهدی در پایان ضمن تشکر از مسئولین بیان کرد: انشاالله نگذاریم غدیر در تنهایی و غربت برگزار شود و هر چه بیشتر تلاش کنیم تا این عید بزرگ را به همگان معرفی کنیم و همینطور با توجه به مواسات مقام معظم رهبری درصدد باشیم تا مشکلات مردم را کمتر کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار