کد خبر: 1008532
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
عضو شوای اسلامی شهر کرج :
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: ملاقات‌های مردمی بهترین راه شناسایی مشکلات و درخواست های به حق شهروندان است.

فرج اله ایلیات در بازدید از منطقه دو شهرداری کرج و دیدار با شهروندان این منطقه با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف اصلی دیدارهای مردمی است، اظهارداشت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل خود به مسئولین باعث افزایش اعتماد آنان به مجموعه مدیریت شهری می شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رو در رو با شهروندان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ملاقات‌های مردمی بهترین راه شناسایی مشکلات و درخواست های به حق شهروندان است و از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.
ایلیات تصریح کرد: برگزاری ملاقات های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات مردم و پرسنل می باشد و مسئولین به خصوص مدیران شهری باید در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات مردم در تلاش باشند تا موجبات رضایت حداکثری ارباب رجوع و پرسنل را به دست آورند.
به گفته این مسئول، در این دیدارها که به ‌صورت جداگانه و رو در رو برگزار شد، هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و نیز در این دیدارها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها به مدیر منطقه صادر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار