کد خبر: 1002939
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
رئیس سازمان لیگ برتر والیبال با شرح کامل زمانبندی رقابت‌ها گفت: چند برنامه در نظر گرفته ایم تا بلاتکلیف نباشیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شهرام عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: در حال حاضر ستاد ملی مبارزه با کرونا آزاد سازی فعالیت‌های ورزشی را اعلام نکرده است. برنامه فدراسیون بر اساس پیش بینی است و قطعیتی در آن وجود ندارد چرا که ممنوعیت ملی داریم. اما از طرف دیگر چون نمی‌توانستیم بلاتکلیف باشیم چند برنامه را در نظر گرفته ایم.

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال ادامه داد: همانطور که داورزنی اعلام کرده است قرار بر این است اگر شرایط کرونا مساعد باشد رقابت‌های لیگ برتر را از شهریور ماه آغاز کنیم. این اتفاق خرسندی است چرا که در برنامه ریزی صورت گرفته هفته‌ای یک بازی خواهیم داشت و تا فروردین ماه مسابقات به پایان خواهد رسید تا تیم ملی تغذیه شود و حضوری مقتدرانه در المپیک توکیو داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر در شهریور ماه سال جاری، مکاتبات خود را با مدیران عامل باشگاه‌ها از هفته گذشته آغاز کردیم. اعلام کرده ایم تا پایان خرداد ماه به صورت مکتوب حضور در مسابقات را اعلام کنند. ثبت نام‌ها و واریز مبالغ نیز تا تیرماه انجام شود. قرعه کشی مسابقات نیز ۲۲ تیرماه انجام خواهد شد و سپس ۱۲ مرداد ماه زمان برای ارسال مدارک و قرارداد بازیکنان به سازمان لیگ است تا ان شاءالله لیگ پویا و با نشاطی داشته باشیم.

عظیمی اظهار کرد: طبق اعلام رئیس فدراسیون، برای ورود به رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک شروطی تعیین شده است که مسائل مالی در این شروط مهم‌تر است. استطاعت مالی تیم‌ها برای حضور در لیگ را خواهیم سنجید تا تیم‌هایی که پتانسیل حضور در رقابت‌ها را دارند وارد مسابقات شوند. تیمی که تسویه حساب نکند حق شرکت در لیگ را نخواهد داشت. تیمی که یک میلیارد بدهی دارد نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: به همراه داورزنی محکم ایستاده ایم تا نظم و انضباط مالی در سازمان لیگ داشته باشیم. دنبال موضوع شخصی نیستیم و هدف این است حق بازیکنان، مربیان و شأن والیبال حفظ شود.

وی در پایان درباره وضعیت تیم پیام نیز گفت: نه پیام بلکه هیچ تیمی بدون تسویه حساب نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند. پیش بینی ما حضور ۱۴ تیم در مسابقات است اما مطمئن باشید تعداد تیم‌ها کاهش خواهد یافت و همه تیم‌ها نمی‌توانند تسویه حساب کامل انجام دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار