کد خبر: 1002750
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از بازگشایی تمام مدارس ابتدایی و متوسطه استان از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.
سرويس جامعه جوان آنلاين: محمد پورداود در توضیح این خبر مطرح کرد: تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه به جز دانش آموزان با نیاز‌های ویژه از ۲۷ اردیبهشت ماه به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر علت تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، دایر می‌شود و استفاده از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده، حسب نیاز داوطلبانه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مدارس اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردادماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: با توجه به تعیین ۱۷ خردادماه برای آغاز امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خردادماه خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه روش‌های آموزش غیرحضوری از تلویزیون و بستر شاد همچنان ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان همدان در این زمینه پیشتاز بوده و همکاران ما پویش «مدرسه تعطیل است، تعلیم و تربیت تعطیل نیست» را به اوج رساندند.

پورداود آموزش‌های مجازی و غیرحضوری و تلاش‌های ستودنی معلمان در این زمینه را نمونه بارزی از موفقیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: راه اندازی شبکه شاد به عنوان یک حرکت ماندگار، برگ زرینی در تاریخ آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، وی با قدردانی از همکاری خوب خانواده‌ها در بحث آموزش‌های غیرحضوری، گفت: در این روز‌ها عینیت بخشی به مثلث تربیتی شامل مدیر، معلم و اولیا به معنای واقعی مسجل شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار