کد خبر: 999002
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
مدیرعامل شرکت هواپیمایی رایان ایر ایرلند به تازگی از خالی بودن صندلی‌های وسط هواپیما به شدت انتقاد کرده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مایکل اولری، مدیرعامل شرکت رایان ایر به عنوان یک ایرلاین مقرون به صرفه ایرلندی، به تازگی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما و خالی ماندن صندلی‌های وسط در جهت‌های مسافربری به شدت انتقاد و خاطرنشان کرده که اجرای این طرح با خالی گذاشتن صندلی‌های وسط هواپیما نیز تاثیر مثبتی در کاهش ابتلای مسافران به ویروس خطرناک کرونا نخواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود و در مصاحبه با گزارشگر رویترز افزود: اجرای این طرح که توسط بسیاری از مسئولان و مقامات بدون اطلاع دقیق از طراحی هواپیما و بحران‌های مالی پیش روی ایرلاین‌های مختلف صورت گرفته است، به جز آنکه برای شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط‌های پروازی ارزان قیمت و مقرون به صرفه همچون رایان ایر مشکلات مالی جدید ایجاد کند، تاثیر مثبت دیگری در کاهش ابتلای مسافران به ویروس کرونا نخواهد داشت.

اولری همچنین گفت: همه می‌دانند که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی منوط به ایجاد فاصله‌ای استاندارد حدود ۲ متر میان افراد است که این مسئله در محیط هواپیما و با توجه به مسائل مالی ایرلاین‌های مختلف قابل اجرا نیست. همچنین مسافران قبل از ورود به داخل کابین هواپیما، در مراحل مختلف پرواز در فرودگاه با خیل عظیمی از مسافران مواجه شده اند که احتمال ابتلای آن‌ها را به این ویروس افزایش می‌دهد.

وی در آخر تاکید کرد: تنها چیزی که موجب کاهش ابتلای مسافران در محیط هواپیما می‌شود استفاده آن‌ها از ماسک است؛ بنابراین بهتر است خود مسافران با حفظ و رعایت نکات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و دستکش از ابتلای خود به ویروس کرونا در محیط هواپیما و فرودگاه جلوگیری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار