کد خبر: 998983
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی برنامه هفته فرهنگی اردبیل با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی برنامه هفته فرهنگی اردبیل با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: در برنامه‌های مجازی هفته فرهنگی اردبیل تلاش خواهیم کرد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری‌ و فرهنگی مناطق مختلف استان را با تهیه برنامه‌های متنوع نشان دهیم.

فلاحی تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم بعد از ایام کرونا نخستین نمایشگاه جهش تولید صنایع دستی را در استان اردبیل برگزار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به حجم انبوه تولیدات صنایع دستی دررشته‌های مختلف در استان و در راستای ارتقای ارزش افزوده صنایع دستی تولید شده، برگزاری این نمایشگاه به صورت ملی تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه صنعت گردشگری در منطقه بولاغلار نیر، با اعلام آمادگی 13 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این منطقه، طرح جامع گردشگری بولاغلار در حال تدوین نهایی است.

فلاحی ادامه داد: با توسعه فعالیت‌ها در این حوزه ها در صدد هستیم تا با بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام گامی بلند و اساسی در راستای دستیابی به اهداف شعار «اردبیل 1400 بر قله گردشگری کشور» برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر