کد خبر: 998789
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه فارسان
فرمانده سپاه ناحیه فارسان از اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان فارسان خبر داد.

به گزارش  جوان به نقل از خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت و بابرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، از آغاز رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در شهرستان فارسان خبر داد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه هفته گذشته، در سخنرانی نیمه شعبان با موضوع مقابله ایران با کرونا فرمودند؛ ملت ایران در مبارزه با این بیماری خوش درخشیدند و بر یاری ‌رساندن به افراد کم‌بضاعت تأکید کردند.

وی با تأکید بر اینکه پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه سازمان بسیج مستضعفین به دنبال توسعه دادن به این اقدام است، خاطرنشان کرد: امروز به دنبال آن هستیم تا ساماندهی شده تر به کمک مؤمنانه بپردازیم و مهم‌ترین محور فعالیتمان کمک به اقشاری است که از شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده اند.

یزدانی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال سازمان بسیج تأکید بر پایگاه محوری دارد تصمیم گرفتیم تا محوریت کار بر عهده پایگاه‌های مقاومت باشد.

فرمانده  ناحیه مقاومت شهرستان فارسان با اشاره به اینکه در ابتدا پایگاه‌ها موظف‌اند حوزه سرزمین خود را رصد کنند، افزود: در این رزمایش کمک‌های مالی و مواد غذایی، بهداشتی مردم نیکوکار هر منطقه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری می شود و پس از بسته‌بندی و شناسایی افراد کم‌بضاعت و آسیب‌دیده با رعایت نکات بهداشتی توزیع خواهد شد.

یزدانی خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های مالی توسط حساب متمرکز و رسمی از سمت ناحیه بسیج جمع‌آوری خواهد شد و همچنین کمک‌های معیشتی و بهداشتی مردم نیز توسط پایگاه‌های مقاومت هر منطقه جمع‌آوری‌شده و در دو مرحله یکی روز ولادت کریم اهل‌بیت (علیه السلام ) و مرحله بعدی روز عید سعید فطر در میان فقرا و متضررین ویروس کرونا در همان محله و منطقه توزیع می گردد.

وی در پایان گفت: از همه خیران و کسانی که توانایی مالی دارند برای مشارکت و همکاری در طرح رزمایش کمک مؤمنانه دعوت می‌کنیم تا همه باهم کمک‌های مردمی را عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر