کد خبر: 998500
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
یک ارگان وابسته به موساد به تازگی در مصاحبه‌ای به سرقت ماسک و تجهیزات پزشکی برای ساکنان اراضی اشغالی اعتراف کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به نوشته روزنامه عربی ۲۱، یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای رژیم صهیونیستی مصاحبه‌ای با رئیس مرکز تکنولوژی موساد (سازمان جاسوسی این رژیم) درباره چگونگی مقابله با بحران کرونا و خطرات آن برای اسرائیل انجام داد.
مسؤول ارگان راه‌اندازی شده توسط موساد در این مصاحبه به صورت ضمنی اعتراف کرد که موساد از تمامی راه‌های ممکن از جمله سرقت جهت فراهم کردن تجهیزات پزشکی لازم برای اسرائیل استفاده می‌کند.
در مصاحبه یاد شده عنوان شد، موساد جهت تامین تجهیزات لازم برای نجات بیماران پیش از آنکه دیگر بیماران در جهان به آن‌ها دست یابند، تمامی راه‌های موجود را در پیش می‌گیرد.
او در ادامه اظهار کرد: موساد تلاش می‌کند تا هر آنچه می‌تواند از دستگاه‌های تنفس مصنوعی گرفته تا ماسک و سایر تجهیزات پزشکی را از نقاط مختلف جهان تامین کند.
رئیس مرکز تکنولوژی موساد که یک افسر عملیاتی است، گفت که برای تامین ماسک‌های پزشکی که کشور‌های جهان به دلیل افزایش نیاز خود از فروش آن‌ها خودداری می‌کنند، به سرقت متوسل شده است.
او با وجود تلاشی که برای فرار از اعتراف به سرقت در این گفتگو انجام داد، در پاسخ به این سوال مجری که "آیا شما هرچند اندک دست به سرقت زده‌اید؟ " گفت: "بله".
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار