کد خبر: 998433
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: یک‌هزار و 100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده استان لرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در کمتر از یک سال احداث و به مالکان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فرهاد سبحانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات بازسازی 250 واحد مسکونی در شهر معمولان و 835 واحد مسکونی در مناطق روستایی استان لرستان بعد از سیل مخرب عید نوروز پارسال توسط بنیاد مسکن استان اردبیل آغاز شده و در کمتر از یک سال به اتمام رسید.

وی اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در قالب ستادهای معین بازسازی در مناطق سانحه‌دیده را هم از نظر سرعت اجرای پروژه و هم از نظر کیفیت اجرایی در سطح کشور مثال‌زدنی خواند و افزود: بنیاد مسکن در بازسازی مناطق آسیب‌دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله تجربه موفق کشوری کسب کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: احداث 2 هزار و 400 واحد مسکونی توسط ستاد معین بازسازی مناطق زلزله‌زده استان اردبیل در استان کرمانشاه نمونه‌ای از اقدامات شاخص این نهاد در خارج از استان اردبیل است.

سبحانی گفت: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بلافاصله پس از سیل یک سال پیش لرستان، از مناطق زلزله‌زده غرب کشور بویژه از روستاهای سرپل ذهاب به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شده و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده را با شرایط مطلوب به پایان رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر