کد خبر: 998422
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
‍ نشست رییس سازمان لیگ کشتی با مسئولان ورزشی و سیاسی استان ایلام
رییس سازمان لیگ کشتی ضمن بازدید از امکانات خانه کشتی ایلام، با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام و مسئولان ورزشی این استان دیدار کرد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده بعدازظهر امروز در محل استانداری ایلام حاضر شد و با اینکه قرار بود با قاسم سلیمانی، استاندار ایلام ملاقات کند، به دلیل برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونا در این استان و درگیری استاندار، جلسه رییس سازمان لیگ با حضور دکتر نوذری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام برگزار شد.

در این جلسه همچنین مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، جبار حیدرزاده رییس هیات کشتی استان ایلام و عبدالصابر حیدرزاده رییس هیات کشتی شهرستان ایلام حاضر بودند.
در ابتدا علیشاهی گزارش مختصری از وضعیت کشتی در استان ایلام و پتانسیل‌ها و فرصت‌های گردشگری ورزشی در این استان ارائه کرد.
در ادامه جبار حیدرزاده چالش‌های پیش روی هیات کشتی ایلام به ویژه محدودیت‌ها مالی را مطرح کرد و گفت: شرایط فعلی کشتی استان طوری نیست که بتوانیم با نیرو‌های بومی در لیگ برتر کشتی حاضر شویم.

همچنین عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی خطاب به حاضران گفت: قطعا همانطور که در سراسر ایران کشتی ورزش اول به حساب می‌آید، در ایلام هم کشتی طرفداران خاص خودش را دارد. در سال‌های اخیر این استان قهرمانان خوبی داشته و با پتانسیل فعلی می‌تواند در لیگ دسته اول کشتی تیمداری کند. حضور در لیگ دسته اول قطعا باعث توسعه کشتی در استان خواهد شد؛ به ویژه اینکه ایلام با توجه به روحیه سلحشوری مردم این خطه منطقه‌ای مناسب برای توسعه کشتی است.

در ادامه هم دکتر نوذری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ضمن تشکر از حضور رییس سازمان لیگ کشتی در این استان گفت: امیدوارم فدراسیون، کشتی استان ایلام را حمایت کند. کشتی و فوتبال در ایلام هم مثل سایر استان فراتر از ورزش حرکت می‌کنند؛ به ویژه کشتی که ریشه در تاریخ و فرهنگ ایرانیان دارد. ما حمایت از کشتی را وظیفه خودمان می‌دانیم و هر گونه کمکی هم که لازم باشد، برای تیمداری در لیگ‌های کشتی به هیات کشتی استان انجام می‌دهیم.

در ادامه مسئولان استان ایلام اعلام کردند حتی در صورت برگزار نشدن لیگ دسته اول به دلیل شیوع ویروس کرونا، آمادگی میزبانی از لیگ‌های پایه را دارند.

بعد از این جلسه رییس سازمان لیگ از خانه کشتی و هیات کشتی استان ایلام بازدید و از امکانات موجود در این شهر ابراز رضایت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار