کد خبر: 998383
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛
سردار اکبری در سومین جلسه قرارگاه کمک و مساوات مومنانه در سپاه چهارمحال و بختیاری، گفت: جهادی بودن از الزامات خدمت رسانی در قرارگاه کمک مومنانه است.

سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به گوشه ای از اقدامات سپاه و اقشار بسیج در استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، از مردم فهیم استان در همراهی و همکاری با کادر بهداشت و درمان و مراعات نکات بهداشتی تشکر کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری با تقدیر از مجاهدت کادر بهداشت و درمان استان، افزود: با توکل به خدا و توسل بر ائمه اطهار علیهم السلام، استفاده از تجارب و همدلی بسیار خوبی که در بین مسئولین چهارمحال و بختیاری  وجود دارد، همچنین تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران، وضعیت مطلوبی در موضوع کرونا استان ما دارد.

وی همراهی مردم خیّر استان چهارمحال و بختیاری در موضوعات سیل و زلزله سال 98 را شایسته تحسین دانست و از اقشار مختلف خواست در یاری رسانی به آسیب دیدگان از موضوع کرونا همچون وقایع سال گذشته، پیشگام باشند.

سردار اکبری، مرحله دوم طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا را، رزمایش کمک مومنانه دانست که با تأیید فرمانده کل سپاه، از سوی سازمان بسیج مستضعفین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و گفت: پیرو فرمایشات گهربار رهبرمعظم انقلاب باید کاری کنیم که خاطرات خوبی در اذهان مردم در این سال باقی بماند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اسامی مختلف برای این رزمایش از سوی گروه های مختلف ازجمله؛ مساوات مومنانه، همدلی مومنانه، کمک مومنانه را منافی با هدف طرح ندانست و تأکید کرد: هدف اصلی این رزمایش و طرح ملی، بسیج همه امکانات اقشار مختلف و خیران عزیز و مردم نوعدوست برای حمایت و کمک شایسته به آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا می باشد.

سردار اکبری، از  اعتماد ویژه مردم به پایگاه های بسیج تقدیر کرد و با بیان اینکه جهادی بودن از الزامات خدمت رسانی در قرارگاه کمک مومنانه است، گفت: همراهی ائمه جمعه و جماعات و پیشگامی حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده معزز ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری که در شرایط مختلف در صحنه حضور داشته و دارند، می تواند استفاده از ظرفیت های موجود را بالا ببرد.

وی، به کارگروه های مختلف قرارگاه خدمت رسانی به حادثه دیدگان از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حساب مشترک به امضاء نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، استاندار محترم و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نزد بانک انصار برای واریز کمک های مردمی در نظر گرفته شده که گزارش اقدامات نیز به صورت مستمر به مسئولین استان و کشور ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: فرماندهان سپاه سراسر کشور با اهدای 20درصد از حقوق خود و نیروهای سپاه در کل کشور به اختیار از یک روز تا 5روز و یا بیشتر از حقوق خود را برای مشارکت در این طرح ملی جهادی در نظر گرفته اند.

سردار اکبری، پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد را بهترین مکان برای جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم دانست و گفت: 6هزار بسته معیشتی که 2100 بسته آن مستقیم از تهران دریافت شده بود بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری از سوی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام توزیع شده است و در اولین گام رزمایش کمک مومنانه نیز یکی از پایگاه های مقاومت در شهر فرادنبه موفق به تأمین 600 بسته حمایتی شد.

وی، اهدای بسته تخصصی بهداشتیِ سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به دانشگاه علوم پزشکی استان را در راستای حمایت از مجاهدان عرصه سلامت دانست و افزود: برگزاری گشت های رضویون بسیج نیز برای تأمین امنیت مردم استان به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی با یادآوری نقش مردم استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس ، تلاش پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا را تجدید خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان اسلام دانست و در ادامه بار دیگر از مردم ولایمتدار استان خواست در این رزمایش سراسری با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری آسیب دیدگان و نیازمندان بشتابند.

ائمه جمعه شهرستان های مختلف و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات استان، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیر کل کمیته امداد امام (ره)، مسئول سازمان اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان  و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اجرای بهتر رزمایش و جمع آوری بیشتر کمک های مردمی و بسیج همه امکانات و ظرفیت های استان برای حمایت از آسیب دیدگان از شیوع کرونا، پرداختند.

گفتنی است؛ حساب مشترک (قرارگاه خدمات رسانی شهید محمدسعید جعفری) به امضاء نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، استاندار و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نزد بانک انصار، به منظور واریز کمک های مردم خیر استان چهارمحال و بختیاری برای کمک به نیازمندان و حادثه دیدگان از شیوع ویروس کرونا به شرح ذیل اعلام شده است:

شماره حساب: 1- 5555555-43-1918

شماره شبا: IR6063019180435555555001

شماره کارت: 6273811100110854

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر