کد خبر: 998192
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در واکنش به محموله اهدایی سپاه به بیمارستان هاجر، گفت: نقش سپاه، برجسته، دلگرم کننده و امیدبخش است.

علی‌محمد اکبری در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان هاجر شهرکرد با اشاره به اعلام آمادگی سپاه از روزهای نخستین شیوع کرونا برای مشارکت و همکاری در طرح ملی مبارزه با این ویروس منحوس، گفت: سپاه و بسیج اولین نهاد در سراسر کشور بود که با انعقاد تفاهم‌نامه به یاری ستاد ملی مبارزه با کرونا آمد.

استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول طرح ملی مبارزه با کرونا
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) افزود: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های اول در طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا است که از همه عزیزانی که در خط مقدم این مبارزه قرار دارند؛ پزشکان، پرستاران و خانواده‌های ایشان جای تشکر و قدردانی دارد.

اکبری با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از کادر درمانی مقابله با کرونا، کسب رتبه اول استان چهارمحال و بختیاری در این مبارزه را ناشی از مدیریت قوی، همدلی و همراهی همگانی و توکل به خدا و توسل بر ائمه اطهار و مدیریت و پشتیبانی همه مجموعه‌ها در استان دانست.

 

اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری
وی، با اشاره به رزمایش سراسری "کمک مؤمنانه " که در استان چهارمحال و بختیاری نیز در حال اجراست، اظهار کرد: انسجام خوبی بین پایگاه‌ها و نواحی مقاومت ایجاد شده و در اولین قدم، 600 بسته معیشتی در یکی از پایگاه‌ها تهیه شده است و در مابقی پایگاه‌ها نیز ادامه دارد.

اکبری، آمادگی کامل سپاه استان برای همکاری با کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا و ایجاد 200 تخت نقاهتگاهی برای بستری بیماران در صورت نیاز، کنترل ورودی و خروجی شهرها را از اقدامات سپاه قمربنی هاشم(ع) از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا برشمرد.

اهدای محموله 320 میلیون ریالی سپاه قمربنی هاشم (ع) به بیمارستان هاجر(س)
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) همچنین از تهیه یک محموله هدایا و کمک برای استفاده در بیمارستان و کادر درمانی مقابله با کرونا خبر داد و در این جلسه به صورت نمادین بسته‌هایی از این کمک‌ها را به رئیس بیمارستان هاجر سلام الله علیها و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا کرد.

نقش سپاه، برجسته، دلگرم کننده و امیدبخش است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این جلسه با اشاره به سنگینی وظیفه مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: یکی از عواملی که تحمل این بار عظیم را برای ما آسان کرد، حمایت و دلگرمی و انسجام همه نهادها، مخصوصاً نقش برجسته سپاه است، که دلگرم کننده و امیدبخش بود.

 

دنیا به احترام ایران خواهد ایستاد
دکتر مجید شیرانی، شیوع ویروس کرونا را بحران کم نظیر قرن دانست و افزود: یکی از جاهایی که چند ماه دیگر دنیا به احترام ایران خواهد ایستاد، با همه انتقادها و فضاسازی‌ها، بحرانی است که فقیر و غنی نمی‌شناسد و گذشت زمان ثابت خواهد کرد که یکی از کشورهایی که بهترین عملکرد را دارد با توجه به بضاعت، کشور ما ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: با همه کم و کاستی‌ها، با وجود این سختی‌ها، جزو کشورهای نخست در کنترل بیماری خواهیم بود. نباید تسلیم فشارهای خارجی شویم. نقاط ضعف و قوتی وجود دارد، از طرف جامعه جهانی خیلی به ما ظلم شد، بر اساس ظرفیت خودمان، یک کشور مستقل هستیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ؛ دو هزار عدد ماسک سه لایه پرستاری، 90 دست لباس مخصوص ایزوله، یکهزار جفت دستکش لاتکس، یکصد لیتر مایع ضدعفونی سطوح، 50 لیتر الکل 70درصد، 20 لیتر مایع ضدعفونی دست، همچنین یکهزار و 500 پاکت شیرکاکائو از جمله اقلام اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای استفاده کادر درمانی بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان هاجر بود.
شایان ذکر است؛ ارزش ریالی اقلام اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان هاجر(س) شهرکرد را 320 میلیون ریال عنوان شد که از سوی معاونت بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم(ع) تأمین شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر