کد خبر: 998162
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
رئیس پلیس راهور استان اصفهان:
سرهنگ "محمدرضا محمدی" اعتماد متقابل پلیس و مردم را یکی از بزرگترین سرمایه های نیروی انتظامی دانست و اظهارداشت: این اعتماد متقابل در روز پنج شنبه 21 فروردین ماه در شهر اصفهان به اثبات رسید بطوریکه در این روز فقط 3 خودروی غیر بومی اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس پلیس راهور استان اصفهان ،در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات مربوط به این طرح با هدف کنترل ویروس کرونا ، طرح زوج و فرد نیز در تمامی معابر شهری اصفهان از درب منازل اجرایی شد.

وی افزود: بحمدلله مردم فهیم شهر اصفهان نیز در این طرح پلیس را همیاری کردند و با بوجود آمدن اعتماد متقابل بین مردم و پلیس ترددهای غیرضروری تا حد زیادی کاهش یافت .

سرهنگ محمدی کاهش چشمگیر ترددهای درون شهری در روز پنج شنبه 21 فروردین ماه همزمان با سالرزو با سعادت میلاد منجی عالم بشریت را ناشی از اعتماد مردم به پلیس ، اداره بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های مرتبط دانست و اظهار داشت: در این روز تنها 3 خودرو که مصوبات طرح را رعایت نکرده بودند توسط پلیس به مبلغ 500 هزار تومان اعمال قانون شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: طرح زوج و فرد در تمامي معابر شهري اصفهان اعم از درون شهري و بزرگراهي در راستاي مصوبات ستاد استاني مبازه با ويروس کرونا صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عصرها از ساعت 15 الي 24 ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین کليه مراکز تعويض پلاک ، آموزشگاه ها و آزمون هاي رانندگي استان در راستاي مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوي تعطيل می باشند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر