کد خبر: 997889
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با بیان اینکه هنوز به جمع بندی نهایی درباره نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی برای حضور در المپیک نرسیده‌ایم، گفت: قرار است در این‌باره جلسه‌ای را با حضور رییس فدراسیون و مدیر تیم ملی برگزار کنیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: غلامرضا محمدی درباره نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی برای حضور در المپیک توکیو، اظهار کرد: قطعا اگر تصمیمی در اینباره گرفته شود بر مبنای خرد جمعی خواهد بود. در همین رابطه قرار است طی روز‌های آتی جلسه‌ای را با حضور رییس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی خواهیم داشت تا در این خصوص به جمع بندی برسیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: باید برنامه مسابقات را مشخص کنیم. من به پروسه انتخابی کشتی‌گیران اعتقاد دارم، اما به این شرط که فقط به یک مسابقه انتخابی داخلی بسنده نکنیم، بلکه یک مسیر را برای انتخاب ملی پوشان تعیین کنیم.

وی تصریح کرد: مثلا جام تختی یک مرحله از انتخابی تیم ملی بود. کشتی گیرانی که در برنامه و چارچوب کادر فنی تیم ملی بودند و در اردو‌ها و مسابقات مختلف مثل قهرمانی کشور، لیگ، جام تختی و جام باشگاه‌های جهان کشتی گرفتند قطعا امتیاز خاص و ویژه‌ای خواهند داشت.

محمدی خاطرنشان کرد: هنوز درباره نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی به جمع بندی خاصی نرسیده ایم و مسیر انتخاب ملی پوشان برای حضور در رویداد‌های آتی و المپیک توکیو پس از جمع بندی نهایی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق یکساله المپیک، علیرضا کریمی پای خود را جراحی خواهد کرد یا خیر، گفت: با توجه به زمان مناسبی که تا برگزاری المپیک در پیش داریم قرار است کریمی طی چند روز آینده مجددا تحت معاینه قرار گیرد تا اگر نیاز به عمل جراحی داشت این کار انجام شود. زمان مناسبی تا المپیک داریم و کریمی این فرصت را دارد تا با انجام عمل جراحی دوبازه به تمرینات و مسابقات بازگردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار