کد خبر: 997691
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تراکتور با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند برنامه‌ریزی فنی مناسبی برای نتیجه گیری در طولانی مدت داشته باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری گفت: هیچ کس تصور نمی‌کرد سلامت مردم و جامعه به خطر بیافتد. سازمان لیگ هم مجبور شد مثل تمام کشور‌ها تصمیم به تعطیلی بازی‌های داخلی باشگاه‌ها بگیرد؛ بنابراین تیم‌ها در شروع بازی‌ها شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به گذشته خواهند داشت.

کارشناس فوتبال ایران افزود: اینکه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر شروع شود تصمیم خوبی برای تیم‌هایی است که در کورس قهرمانی هستند. به هر حال هزینه‌های زیادی را باشگاه‌ها انجام داده اند تا بتوانند نتیجه بگیرند. حالا هم تنها ۹ هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده و بهتر است با رعایت سلامتی کامل جامعه، بازی‌ها برگزار شود. در غیر اینصورت واجب نیست لیگ را ادامه دهند.

پیشکسوت تراکتور تبریز درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر فصل جاری تاکید کرد: فاصله ۱۰ امتیازی پرسپولیس به عنوان صدرنشن با تراکتور به سختی کم می‌شود بخصوص اینکه کمتر از یک سوم مسابقات، باقی مانده است.

اسدی تاکید کرد: فکر می‌کنم تراکتور می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بطور قطع کسب کند و جام حذفی را با هوشمندی بالای سر ببرد. در لیگ برتر هم بهتر است این تیم به فکر فصل آینده باشد تا بتواند برای دراز مدت برنامه ریزی فنی قابل ملاحظه‌ای در جهت کسب قهرمانی داشته باشد. تراکتور توان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز برای فصل آینده دارد.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم هزینه‌های زیادی را دو سال گذشته کرده است. اگر دوراندیشی در بخش فنی باشگاه به وجود بیاید شاهد موفقیت‌ها متوالی این تیم پرهوادار در لیگ برتر ایران هم خواهیم بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار