کد خبر: 997262
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
شهردار فردیس با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته حفاری در این شهر، گفت: ساماندهی حفاری ها به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس است.

محمد خسرو زاده در نشستی با رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردیس که در راستای ساماندهی حفاری های این شهر برگزار شد، با تاکید بر لزوم راه اندازی کمیته حفاری در فردیس، اظهار کرد: لازم است سازمان های خدمات رسان در اجرای پروژه های خود با یکدیگر هماهنگ باشند تا شاهد عملکرد مثبتی در کار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت هم پوشانی سازمان های خدمات رسان فردیس، اضافه کرد: با این اقدام هریک از سازمان ها در قالب عضوی از کمیته حفاری به تکالیف قانونی خود عمل کند.

خسرو زاده با بیان اینکه چاه های جذبی که احداث می شوند باید ساماندهی و بهسازی شوند تا پس از مدتی شاهد فروکش دیواره های آن و بروز خسارت نباشیم، عنوان کرد: کمیته مذکور اطلاعاتی از جمله مسیر حفاری ها، ساز و کار و برنامه اجرایی آن و … را تهیه و به اطلاع دیگر سازمان های خدمات رسان می رساند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بلوار شهدای فردیس پیشانی شهر است، تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به بهسازی و زیباسازی این بلوار با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود اقدام کند.

به گفته شهردار فردیس، اصلاح مسیر جمع آوری و هدایت آب های سطحی از سه راه حافظیه تا کانال در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار