کد خبر: 997151
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
مقام‌های اسپانیا از فوت ۶۷۴ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا خبر دادند که نسبت به روز گذشته باز هم کاهش یافته است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: وضعیت بحرانی اسپانیا از منظر شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و مقام‌های این کشور امروز یکشنبه از فوت ۶۷۴ نفر طی یک روز اخیر خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، مقام‌های اسپانیا درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته اطلاع رسانی کرده و از افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان خبر دادند.

به گفته مقام‌های این کشور اروپایی، قوانین مربوط به وضعیت اضطراری مقابله با ویروس کرونا در اسپانیا تا ۲۶ آوریل (هفت اردیبهشت) تمدید خواهد شد.

مقام‌های اسپانیا همچنین خبر دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۷۴ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند تا شمار کل فوتی‌ها به ۱۲۴۱۸ نفر و تعداد مبتلایان به ۱۳۰ هزار و ۷۵۹ نفر افزایش یابد.

شمار فوتی‌های اسپانیا طی چند روز گذشته اندکی کاهش یافته است. طبق آمار‌های وزارت بهداشت این کشور، در روز پنج شنبه ۹۵۰ نفر فوت کردند، روز جمعه ۹۳۲ نفر، شنبه ۸۰۹ نفر و امروز یک شنبه نیز این آمار باز هم کاهش یافته و به ۶۷۴ نفر رسیده است.

در اوج خبر‌های تکان دهنده درباره شیوع کرونا در اسپانیا، امروز یک خبر امیدوارکننده هم مخابره شده است. به گفته مقام‌های اسپانیا، تاکنون بیش از ۳۴۲۲۰ نفر از مبتلایان درمان شده‌اند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار