کد خبر: 996945
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: در اولین جلسه ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود تصمیمات جدیدی در خصوص پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو گرفته خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هادی رضایی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد و ساختار جدیدی را برای پارالمپیک ۲۰۲۱ ترسیم خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به این که بازی‌های پارالمپیک توکیو یکسال به تعویق افتاده است، از امروز تا شروع بازی‌ها ۱۸ ماه زمان داریم تا کاروان کیفی و خوبی را برای پارالمپیک ۲۰۲۱ آماده کنیم.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک درباره زمان برگزاری اردو‌های پارالمپیکی خاطرنشان کرد:، چون مسابقات یکسال به تعویق افتاده زمان کافی برای برپایی اردو‌ها داریم و ضرورتی وجود ندارد که در حالت قرنطینه اردو‌ها را برگزار کنیم؛ بنابراین بعد از این که التهاب این بیماری کاهش پیدا کرد و وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو‌ها را داد، در جلسه ستاد بازی‌های پارالمپیک در خصوص زمان برگزاری، تعداد روز‌های اردو‌های پارالمپیکی و همچنین وضعیت حقوق ورزشکاران پارالمپیکی تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

وی پیرامون این پرسش که آیا امکان دارد تغییری در وضعیت سهمیه‌های گرفته شده صورت بگیرد، افزود: منتظر تصمیمات جدید کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا ببینیم در خصوص تایید کلاس بندی بین المللی ورزشکاران و سهمیه‌های قبلی چه سیاستی تدوین خواهد کرد تا براساس سیاست‌های ارائه شده کار‌ها را پیش ببریم.

وی در پایان درباره افزایش حقوق ورزشکاران پارالمپیکی در سال جاری گفت: قبل از به تعویق افتادن بازی‌های پارالمپیک توکیو در ستاد عالی بازی‌ها مصوب شده بود که با توجه به زمان کمی که تا شروع بازی‌ها داشتیم برای افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران حقوق آن‌ها را افزایش دهیم. چون زمان بازی‌ها تغییر کرد این مصوبه نیز تغییر کرد و الان پس از تشکیل ستاد بازی‌های پارالمپیک باید ببینیم چه تصمیماتی گرفته خواهد شد. به هر صورت ما در ابتدای برنامه ریزی برای پارالمپیک ۲۰۲۱ هستیم و هیچ دغدغه‌ای برای ادامه فعالیت‌های خود نداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار