کد خبر: 996874
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی گفت: همه مرسولات وارده به پست به‌صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

محمد پوربزرگ  با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش مایحتاج و نیازمندی‌های سبد خانوار در فضای مجازی رشد چشمگیری پیدا کرده است، اظهار داشت: شرکت ملی پست به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت‌رسانی این ایام را با شیرینی تأمین سلامت و امنیت همشهریان بر خود هموار کرد.

وی با ایثارگرانه دانستن خدمت‌رسانی کارکنان پست در این شرایط دشوار ابراز داشت: در روزهایی که مدافعان سلامت در خط مقدم رویارویی با کرونا ویروس قرار دارند و با وجود شیوع ویروس کرونا و همزمانی این بحران با ایام تعطیلات نوروز، کارکنان پست فداکارانه در حال خدمت‌رسانی بودند.

پوربزرگ ضمن اعلام اینکه همه دفاتر پست استان و شهرستان‌های تابعه در روزهای تعطیلات نوروز دایر بودند، ادامه داد: در اقدامی علمی به‌گونه‌ای عمل شده تا همه مرسولات وارده به پست به‌صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در حال حاضر تمام امکانات ضدعفونی و دستکش و الکل برای پرسنل تهیه شده و محیط مراکز پستی نیز چندین نوبت در طول روز ضدعفونی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر