کد خبر: 996794
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
در هفته‌های اخیر قانون منع ورود افراد خارجی به چین سبب شده تا بازیکنان و مربیانی که قبل از آن، وارد این کشور نشده‌اند حالا دچار مشکل شوند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ۴ روز پیش بود که دولت چین تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا در این کشور، قانون منع ورود خارجی‌ها به چین را تصویب کند. این قانون در حالی اجرایی شده که برخی از مربیان و بازیکنان تیم‌های فوتبال این کشور هنوز برنگشته‌اند و در کشور‌های خود قرنطینه هستند. عدم بازگشت آن‌ها مورد انتقاد رسانه‌های چینی قرار گرفته است.

یکی از بازیکنان معروف که هنوز خود را به تیمش معرفی نکرده، مارکو آرناتوویچ ستاره سابق وستهام است که اکنون در عضویت تیم شانگ‌های SIPG است. اما کاناوارو، مروان فلینی، مویسس، خوزه گونزالز، مارکائو، استفان الشهراوی و... در چین حضور دارند و می‌توانند در تمرینات شرکت کنند.
دوشکو توشیچ ستاره ۳۵ ساله صربستانی دیگر بازیکنی است که احتمال دارد به خاطر این تاخیر حتی اخراج شود. نکته جالب این است که افشین قطبی سرمربی ایرانی تیم شیجیاژوانگ که فصل گذشته با این تیم به سوپرلیگ صعود کرد، به چین برگشته و مشکلی بابت آغاز تمرینات تیمش ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار