کد خبر: 996531
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
استاندار البرزخبرداد
استاندار البرز گفت: لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای البرز در تصویب نامه هیات وزیران طی نامه مشترکی از سوی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی با امضای معاون اول رییس جمهور، مصوب شد.

عزیزاله شهبازی در این باره افزود: این امر نویدی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید است که در البرز آغازی طوفانی داشت.
وی ادامه داد: با رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، شاهد تحولات بزرگی در تولید و صنعت البرز خواهیم بود که رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از جمله آنها محسوب می شود.
شهبازی گفت: از ابتدای مسوولیت در البرز، رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد را از اهم امور خود قرار دادم و این امر مهم در صدر درخواست های استان در سفر معاون اول رییس جمهور قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در سفرهای رییس جمهور به استان البرز، پیرو آن وزیر صمت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان معین استان البرز و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور این درخواست مطرح و پیگیری شد.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون این نوید را به مردم البرز به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران فعال و پویای استان داده می شود که پس از پیگیری های جدی، لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، محقق شد.
وی گفت: اکنون صنعتگران و تولیدکنندگان می توانند با توسعه واحدهای خود از امتیازات ویژه مالیاتی و تسهیلاتی نیز برخوردار شوند.
شهبازی افزود: این اقدام گامی بلند در مسیر جهش تولید به عنوان شعار سال است و این روند برای حمایت از تولید و اشتغال همچنان ادامه دارد.
استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار