کد خبر: 995781
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
شهردار اصفهان درافتتاح بلوار فرزانگان مطرح کرد:
با حضور شهردار اصفهان و جمعی از معاونین و مدیران شهری، پروژه ادامه بلوار فرزانگان تا تقاطع غیرهمسطح آفتاب مورد بهره برداری غیر رسمی و در اختیار شهروندان قرار گرفت و مسیر رسیدن به فرودگاه اصفهان را تسهیل کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،قدرت اله نوروزی در حاشیه بازید و بهره برداری غیر رسمی از پروژه ادامه بلوار فرزانگان تا تقاطع غیرهمسطح آفتاب، اظهار کرد: طبق قراری که با آقای نوبخت معاون رییس جمهور داشتیم قرار بود این پل و ادامه بلوار فرزانگان مورد بهره برداری قرار بگیرد اما به دلیل وضعیت پیش آمده ناشی از ویروس کرونا در کشور امکان حضور مقامات در اصفهان فراهم نشد.

وی با اشاره به احداث پل آفتاب، تصریح کرد: این پل قرار بود 10 ماهه به پایان برسد که سه روز قبل از پایان 10 ماه ساخته شد و به اتمام رسید و هم اکنون سه ماه است که این پل آماده بهره برداری است.

شهردار اصفهان ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری از خیابان تابان ادامه خیابان فرزانگان و پل آفتاب در اتوبان شهید اردستانی به طول 6 و نیم کیلومتر هستیم؛ این اتوبان از میدان ورودی شهر دولت آباد به نام شهدای ورزشکار یا میدان فرزانگان آغاز شده و به انتهای خیابان آیت الله غفاری ورودی شهر حبیب آباد اتصال پیدا می کند و از میدان ورودی شهر حبیب آباد به سمت اتوبان شهید اردستانی امتداد می یابد.

وی با بیان اینکه امروز بهره برداری از پل آفتاب و جاده فرزانگان راه را برای رسیدن به فرودگاه و استفاده از جاده اردستانی برای مردم شمال اصفهان و کسانی که از تهران می آیند بسیار نزدیک کرده است، افزود: با احداث این اتوبان از رفت و آمد کامیون هایی که از شمال به جنوب کشور و از خیابان های بعثت، عاشق اصفهانی، اتوبان شهید اردستانی، سه راه گلستان، سه راه نقشینه، میدان عاشق اصفهانی، میدان جوان، پل شهیدان طیاره و ... در اصفهان تردد می کردند در سطح شهر اصفهان جلوگیری می شود و رفت و آمد از کلیه این خیابان ها از این اتوبان انجام می شود.

نوروزی هزینه اجرایی این پروژه بدون احتساب آزادسازی ها را حدود 65 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: فضای سبز به کار رفته در این پروژه حدود 113 هزار متر مربع است که این کار با 83 هزار اصله درخت صورت گرفته است و آبیاری این فضا به صورت قطره ای انجام می شود.

وی ادامه داد: تقریبا می توان گفت در 30 سال گذشته بیشترین حجم آزادسازی در این مسیر بوده است. برای احداث این پروژه بالای 400 هزار مترمربع زمین آزادسازی شده و بالغ بر 70 میلیارد تومان نیز هزینه آزادسازی آن است.

وی گفت: جا دارد از همه کسانی که در این راه طی یکسال و هفت ماه گذشته تلاش کردند از جمله معاون مالی اقتصادی شهرداری، معاون عمران شهری شهرداری، مدیرعامل سازمان عمران، مدیران مناطق 10 و 14 و تمام مدیران و کارگرانی که در این پروژه کار جهادی و شبانه روزی داشتند تشکر ویژه داشته باشم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: هیچ فردی باورش نمی شد که در یکسال و 7 ماه قبل با وجود مشکلات حقوقی که در مسیر اجرای پروژه برای آزادسازی وجود داشت شاهد بهره برداری از این پروژه سه ماه پیش از موعد باشیم.

وی ضمن تبریک به مردم اصفهان بابت اجرای این پروژه، تاکید کرد: تمام پروژه ها در این دوره مدیریت شهری به خوبی و با دقت و سرعت بالا و حمایت شورای شهر به هدف نشسته و کارهای خوبی صورت گرفته است؛ امیدوارم این کار نیز خدمت شایسته ای به مردم عزیز اصفهان باشد.

نوروزی افزود: افتتاح رسمی از این پروژه و جاده در یک فرصت مناسب با حضور همه پیمانکاران، مهندسین، کارشناسان، مدیریت شهری و استانی و یک مقام رسمی کشوری انجام می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این مسیر باعث کاهش آلودگی و ترافیک می شود، گفت: بهره برداری از مسیر ادامه بلوار فرزانگان تا پل آفتاب با تسهیل دسترسی ها و ایمنی مردم گامی برای حفظ جان همه مردمی است که از این مسیر استفاده می کنند. همچنین با افتتاح این اتوبان رفت و آمد شهروندان شاهین شهری به فرودگاه اصفهان تسهیل می شود.                              

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم اتفاقی که در این پروژه رخ داد در پروژه کنار کارخانه قند با نام پل شهید سلیمانی نیز به همین شکل ادامه یابد؛ جدول زمانبندی پروژه ها نشان از انجام خوب کارها است و سازمان عمران شهرداری ضمن تعامل با همه دستگاه ها باعث شده تا هر قولی که به مردم داده ایم قبل از آنکه موعد تحقق پیدا کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر