کد خبر: 995497
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: میوه شب عید همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، رامین صادقی اظهار کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تمهیدات لازم بهداشتی از قبیل گندزدایی مرتب و منظم محل‌های توزیع میوه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت بر نحوه توزیع و رعایت بهداشت عمومی بدقت انجام خواهد شد، گفت: افراد ارائه دهنده خدمات ملزم به استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در محل‌های توزیع می‌باشند.

به گفته وی محل‌های توزیع میوه شب عید از فردا مشخص می‌شود و به احتمال بیشتر توزیع میوه در مدارس انجام بگیرد.

صادقی ادامه داد: از زمان شروع طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز شروع شده ، ۹  هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: با گذشت ۲۰ روز از اجرای طرح نظارتی ۳۰۴ مورد گزارش مردمی در خصوص تخلفات صنفی در استان که از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ثبت رسیده، مورد بررسی قرار گرفته است.

صادقی یادآورشد: در پی تماس با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بازرسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل گزارش مراجعه کرده و تخلفات را بررسی می‌کنند.

وی افزود: از تعداد گزارش مردمی ذکر شده ۵۲ مورد متخلف شناخته شده و ۲۰۴ مورد نیز فاقد تخلف صنفی شناسایی شده و ۴۸ مورد نیز در دست بررسی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در پی بازرسی‌ها، تعداد ۲۸۴ پرونده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی جهت طی مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

او بیان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف در فروش کالا اعم از گرانفروشی ، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا و احتکار مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

صادقی افزود: ۷۸ مورد  گشت مشترک  با دستگاه‌های اجرای ذیربط در اجرای طرح نظارتی ویژه  نوروز ۹۹ برای مقابله با احتکار و گرانفروشی کالاهای پرتقاضا در این ایام ، ماسک و مواد ضدعفونی انجام شد و در این بازدید که نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند از انبارها ، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات بهداشتی بازدید شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر