کد خبر: 994137
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان:
عليرضا قاري قرآن بااشاره به حفظ وسیانت از اراضی گفت: يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه وشهرسازي همه روزه از تاريخ 28 اسفندماه تا 16 فروردين ماه سال 99 تعداد 24 اكيپ در سطح استان جهت پيشگيري از تصرفات اراضي ملي و جلوگيري از اقدامات احتمالي متصرفين اقدام به گشت زني مي كنند.

 

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، عليرضا قاري قرآن مديركل راه وشهرسازي استان با ارائه گزارشي از رفع تصرفات اراضي دولتي و احكام اجرايي طي سال 98 گفت: اداره كل راه وشهرسازي طي يكسال نسبت به تعداد 78 فقره اجراي احكام، خلع يد و قلع و قمع به متراژ 687 هزار و 655 مترمربع به ارزش حدود 571 ميليارد ريال نموده است.

وي در راستاي حفظ حقوق بيت‌المال در اراضي دولتي و رفع تصرفات فوري اين اراضي ملي بيان داشت: طي سال 98 تعداد 87 فقره زمين به متراژ 249 هزار و 512 مترمربع و به ارزش حدود يك هزار و 203 ميليارد ريال با همت حوزه املاك و حقوقي اين اداره كل و هوشياري عوامل يگان حفاظت از اراضي سازمان ملي زمين و مسكن در استان رفع تصرف فوري شده است.

 مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان ابراز داشت:  اين اراضي عمدتا در شهرستانهاي كاشان، لنجان، آران وبيدگل، فريدن، بوئين ومياندشت، نجف آباد، خوانسار، مباركه ، اردستان، دهاقان، نطنز، گلپايگان، شهرضا، سميرم، شاهين شهر و ميمه، نيك آباد و كوهپايه، نائين و تيران و كرون رفع تصرف شده است.

وی افزود: با توجه به فرارسيدن ايام نوروز و مساعد بودن شرايط براي افراد سودجو و فرصت طلب به منظور تجاوز به اراضي ملي و دولتي و تصرف اين اراضي، بر انجام اقدامات پيشگيرانه در خصوص تصرفات اراضي ملي و دولتي در ايام نوروز تاكيد داشت.

اين مقام مسئول از برنامه ريزي هاي ايام نوروز اين يگان خبر داد و بيان داشت: در ايام تعطيلات نوروز روزانه 22 اكيپ در كل شهرستانهاي تابعه اقدام به گشت زني و 2 اكيپ از استان نيز طي دو دوره و روزانه به كليه شهرستان ها جهت كنترل و نظارت بر عملكرد گشت ها اعزام مي شوند.

 قاری قرآن تصریح کرد :در مجموع، همه روزه از تاريخ 28 اسفندماه سال 98 تا 16 فروردين ماه سال 99 تعداد 24 اكيپ در سطح استان جهت پيشگيري از تصرفات اراضي ملي و جلوگيري از اقدامات احتمالي متصرفين اقدام به گشت زني مي كنند.

مديركل راه وشهرسازي استان در پايان ضمن هشدار به سودجويان و متصرفان اراضي ملي، به گشت‌هاي مستمر نيرو‌هاي يگان حفاظت از اراضي سازمان ملي زمين و مسكن در استان اشاره و بيان كرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تصرف در اراضي ملي مراتب را به شماره تلفن 1656 گزارش دهند.

 

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار