کد خبر: 993822
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع گفت: ۱۱۰هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد چشم به راه لطف و احسان همشهریان توانگر خود هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح برنامه برگزاری جشن نیکوکاری امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: این رویداد بزرگ هر سال در سه روز متوالی به شکل نمادین در مدارس، سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه جشن گرفته می شد که با توجه به شرایط کنونی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

کریم زارع با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در اسفند ماه سنت حسنه ای است که توسط این نهاد بنا نهاده شده است، گفت: امسال نیز جمع آوری کمک های مردمی در این رویداد بزرگ خیر واحسان با شعار « عید را به خانه هایشان ببریم» در سراسر استان آغاز شده است.

 وی با اشاره به اینکه در سه روز چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه نیز، این رویداد بزرگ به صورت نمادین در مدارس، میادین اصلی شهرها و همچنین میعادگاه های نماز جمعه جشن گرفته می شود، گفت: البته جمع‌آوری کمک‌های مردم در این جشن محدود به این سه روز نیست و خیر اندیشان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند تا پایان اسفندماه کمک‌های خود را در اختیار این نهاد قرار دهند.

سرپرست کمیته امداد اصفهان رویکرد کمیته امداد استان اصفهان در جشن نیکوکاری امسال را رویکردی نو توصیف کرد و گفت: امسال در تلاشیم که یک بسته حمایتی شامل هدایای نقدی و غیر نقدی برای همه خانوارهای تحت حمایت از محل کمک های جمع آوری شده در این جشن، تهیه و توزیع کنیم.

زارع نیل به این هدف را مستلزم مشارکت موثر مردم و فراموش نکردن نیازمندان در اوضاع اقتصادی کنونی دانست و تاکید کرد: برای تهیه و توزیع این بسته حمایتی به بیش از ۱۱۰ هزار خانوار تحت حمایت، نیازمند جمع آوری ۲۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری، مبلغ نقدی این بسته حمایتی به اندازه نیمی از مستمری ماهیانه خانوار تحت حمایت خواهد بود.

سرپرست کمیته امداد اصفهان خاطرنشان ساخت: مردم استان اصفهان در یک سال اخیر نشان دادند که در همه شرایط به فکر نیازمندان و اقشار آسیب پذیر هستند و انشاالله این مردم نوع دوست، نیکوکار و خیر اندیش با مشارکت گسترده خود عید نوروز امسال را با خاطره های خوش به خانه های مددجویان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خواهند برد.

وی با بیان اینکه از مردم عزیز درخواست داریم که تا جای ممکن کمک های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند، گفت: همشهریانی هم که کالاهایی را برای نیازمندان در نظر گرفته اند می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ و اعلام آدرس خود این اجناس را تحویل دهند.

وی افزود: اجناس دریافتی با لحاظ شرایط بهداشتی ضد عفونی و توزیع می شود.

 زارع  ابرازداشت:امیدواریم که مردم عزیز استان این نیازمندان را در شرایط سخت این روزها فراموش نکنند و نور امید را در دل این خانوارها و لبخند را بر لبان ایتام و کودکان نیازمند زنده نگه دارند.

سرپرست کمیته امداد اصفهان اذعان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به تارنمای emdad.ir  و استفاده از نرم‌افزارهای پرداخت در بستر تلفن همراه به‌آسانی در این جشن بزرگ خیر، احسان و همدلی مشارکت کنند.

 وی شماره‌حساب‌های کمیته امداد اصفهان را برای دریافت کمک‌های نقدی خیران و نیکوکاران را به شرح زیر اعلام کرد:

 شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲  و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران

همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، مراجعه به تارنمای emdad.ir ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در جشن بزرگ نیکوکاری مشارکت کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر