کد خبر: 993481
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صمت گفت: اقلام و کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به وفور در بازار یافت می‌شود و سطح عرضه و تقاضا برای کنترل بازار به خصوص در ایام پایانی سال هماهنگ شده است.
سرويس جامعه جوان آنلاين:  عباس قبادی در بازدید از یکی از شعبه‌های فروشگاه شهروند و میدان میوه و تره بار در بزرگراه جلال آل احمد با بیان این مطلب، اظهار داشت: در هفته گذشته سطح تقاضا برای کالا‌های بهداشتی و سلامت محور به سبب شیوع کرونا ویروس افزایش یافته بود که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته کالا‌های بهداشتی اکنون به اندازه مورد نیاز در بازار وجود دارد و مشکلات تامین برخی کالا‌های سلامت محور دیگر از جمله ماسک و مواد ضدعفونی نیز در این هفته برطرف خواهد شد.

با افزایش قیمت مواد بهداشتی برخورد می‌شود

وی با بیان اینکه در مواد بهداشتی افزایش قیمتی در چند ماهه اخیر نداشتیم، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت در مواد بهداشتی به خصوص مواد بهداشتی مرتبط با درمان و پیشگیری از ویروس کرونا، برخورد‌های لازم و قانونی صورت خواهد گرفت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظارت‌ها و کنترل‌های لازم را خواهند داشت.

کالا‌های نمایشگاه‌های بهاره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود

معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صمت در این بازدید ادامه داد: تصمیم گرفته شد تا کالا‌هایی که قرار بود در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شود به خاطر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی این نمایشگاه‌ها، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اختیار مردم قرار بگیرد که فضای کاملاً بهداشتی، عرضه‌ای ساماندهی شده و شرایط به مراتب مطبلوب‌تر از مزایای این تصمیم است.

قبادی با اعلام اینکه در تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم مشکلی نداریم، گفت: مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم در بازار نداریم و ذخیره سازی‌های لازم حتی تا پس از ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی انجام شده است.

وی ادامه داد: حتی به تولیدکنندگان ماکارونی سهمیه گندم مورد نیاز را داده ایم و از لحاظ تامین این ماده خوراکی نیز مشکلی نخواهیم داشت.

معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صمت در ادامه افزود: روغن خوراکی مورد نیاز بازار کشور نیز عرضه شده است و در این ماده خوراکی افزایش قیمتی را هم مشاهده نکردیم و این کالا به وفور اکنون در بازار وجود دارد.

عرضه مرغ و گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب برای تنظیم بازار

قبادی همچنین گفت: با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام کشور مرغ و گوشت قرمز منجمد مازاد موجود در انبار‌ها برای تنظیم بازار ایام پایانی سال و شب عید به قیمت مصوب به مردم عرضه می‌شود و الحمدالله این اقلام نیز به وفور در بازار وجود دارند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار