کد خبر: 993169
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
سرويس سياسی جوان آنلاين: مردم انتظار دارند آنچه قبل از انتخابات وعده داده شده به آن عمل شود و نمایندگان منتخب قبل از نشستن بر کرسی مجلس مطالعات و بررسی‌های خود را برای تحقق شعار‌های انتخاباتی خود آغاز کنند.
سیدباقر پیشنمازی در گفتگو با میزان، با اشاره به ابعاد و اهداف برگزاری نمازجمعه و حضور چشمگیر نمازگزاران در پای صندوق‌های رأی که در جمعه گذشته و بعد از پایان مراسم نماز اتفاق افتاد و انتظارات مردم از نمایندگان مجلس، بیان داشت: نمازجمعه کانون اجتماع معنوی و احساس آرامش برای نمازگزاران است، لذا مردم به همین منظور هر جمعه در این مراسم عبادی- سیاسی شرکت می‌کنند. وی افزود: نماز جمعه تهران در حاشیه مراسم خود معمولاً شاهد بازخورد‌هایی از انتظارات نمازگزاران است که گاهی از طریق شعار‌های متنی و کلامی (خصوصاً بعد از پایان مراسم) و گاهی از طریق سامانه پیامکی ستاد نماز جمعه ابراز می‌شود و در هر فصلی و در پی هر رویداد مهمی در کشور این اظهار نظر‌ها و دغدغه‌ها اوج می‌گیرد. وی درباره انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آنچه نمازگزاران انتظار دارند این است که وعده‌های مطرح شده از سوی نمایندگان منتخب عملی شود و از هم اکنون و قبل از نشستن بر کرسی مجلس، بررسی‌های لازم را برای تحقق شعار‌های انتخاباتی خود آغاز کنند. رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: مسائل معیشتی و اقتصادی دغدغه اصلی امروز مردم است و آنچه در اولویت کار دولت و مجلس است و باید به انجام برسد، مسئله نامعلوم یا مبهمی نیست، فقط وجود اراده برای انجام و عملی شدن این مطالبات لازم و ضروری است.
پیشنمازی افزود: مجلس وظیفه قانونگذاری و نظارت دارد و هر دو باید در خدمت مردم و پیشرفت کشور باشد، لذا باید به وظیفه خود عمل کرده و برای حل مشکلات معیشتی مردم و حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال و جلوگیری از عوامل مخل در تولید از جمله واردات کالا‌های غیرضروری و خصوصاً کالای قاچاق قاطعانه اقدام کند. از سویی قانونگذار باید هزینه را برای قاچاقچیان و حامیان آن‌ها و مزاحمان پیشرفت اقتصادی، بالا ببرد تا خیانتکاران به اقتصاد کشور نتوانند در زندگی و معیشت مردم اختلال ایجاد کنند.
رئیس ستاد نماز جمعه تهران با بیان اینکه نماینده مجلس باید دغدغه مردم را مسئله خود بداند، افزود: برخی نمایندگان در دوره‌های مختلف به دلیل اینکه با هدف تأمین منافع شخصی خود وارد مجلس شده بودند به وعده‌هایی که به مردم حوزه انتخابیه خود داده بودند، عمل نکردند و مشغول رتق و فتق مسائل اقتصادی شخصی خود شدند، در دوره جدید صلاحیتشان ازسوی شورای نگهبان تأیید نشد یا مورد اقبال مردم قرار نگرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار