کد خبر: 992918
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
سید مصطفی علوی گفت: استراتژي هاي محوري شركت گاز استان اصفهان، سرآمدي در عمليات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگويي سريع و صريح به درخواست هاي مشتركين از ارزش های والای انسانی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان: هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، كارآمد و جهادی است.

وی،يكي از استراتژي هاي محوري شركت گاز استان اصفهان، سرآمدي در عمليات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگويي سريع و صريح به درخواست هاي مشتركين عنوان کرد و افزود: اجراي صحيح اين اصل حمایت از ارزش های والای انسانی را به دنبال دارد.

مديرعامل شركت گاز استان اصفهان، در ادامه بيان داشت: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضايت ارباب رجوع و مراجعاني كه به خدمات ما نياز دارند، رضايت و خشنودي خداوند را بدنبال دارد، پاسخگويي همراه با احترام قطعاً مصداق عبادت است.

وی،تصریح کرد: بایستی نیازهای مشتریان درون سازمان و برون سازمانی شناسایی شود تا نهایتاً تمامی پیشنهادات منجر به صرفه جویی، سرعت عمل و رضایت ارباب رجوع حاصل گردد.

علوی، با اشاره به اینکه روزهاي دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الي 12 براي ملاقات حضوري و ديدار مردمي اختصاص يافته و تمامي مشتركین شركت گاز استان اصفهان و متقاضيان ترجیحاً با هماهنگي با دفتر مديريت جهت سرعت در انجام کارها مي توانند بصورت حضوري مشكلات خود را با مديرعامل مطرح کنند گفت: طی سال جاري حداقل تعداد 340مورد ملاقات حضوري با مردم انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات های بدون هماهنگی نیز در هر هفته انجام شده است.

وی، در ادامه به اجرای طرح های شهری و روستایی، درخواست توسعه شبکه در شهرک های صنعتی و پروژه های پراکنده گازرسانی به عنوان بخشی از درخواست های مردمی، اشاره کرد و گفت: توسعه گازرسانی یکی از برنامه های مهم دولت طی سال های اخیر بود که به صورت کامل انجام پذیرفته است.

وی، ادامه داد: از جمله اقدامات بهبود صورت گرفته در سال 98 می توان به نظر سنجی از ملاقات شوندگان توسط واحد روابط عمومی اشاره داشت که این مهم با هدف سنجش اثر بخش فرآیند ملاقات با مردم و نحوه پیگیری موضوع مورد درخواست آنها، صورت پذیرفته است.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان طی سال جاری علاوه بر برگزاری 340 ملاقات مردمی، بطور میانگین ماهیانه پنج جلسه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان ها، روسای دستگاه های اجرایی، و... و دیدارهای عمومی با شهروندان در حاشیه سفر به نقاط مختلف استان و همچنین پاسخگویی بر خط از طریق سامانه تلفنی سامد دولت را انجام داده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار