کد خبر: 992812
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر:
سرهنگ علی جعفری نژاد از كشف انبار دپوی پارچه و اقلام خوراكي خارجی قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال طی یک عملیات ضربتی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر اظهار داشت : در راستای تحقق شعار رونق تولید و برخورد با عاملان تهیه و توزیع کالاهای قاچاق کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی "خمینی شهر" با همكاري سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشمندی و رصد دقیق اطلاعاتي از دپوي محموله بزرگ كالاي خارجی قاچاق در یکی از انبارهای سطح این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه یک هزار متر پارچه، 111 كارتن 10 کیلویی خشكبار و 16 كارتن 20 كيلويی بادام هندي که همگی فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" ارزش کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جعفري نژاد بيان داشت: با توجه به ايام آخر سال پلیس آگاهي فرماندهی انتظامی شهرستان "خمیني شهر" با افرادي كه با انبار کردن و دپوي اقلام ضروري مردم نسبت به احتكار آنها اقدام كنند نیز برخورد قاطع مي کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار