کد خبر: 992575
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

کدام شرکت حمل و نقل اتوبوسvip  دارد ؟

در گذشته سفر با اتوبوس ها بسیارخسته کننده بود. کیفیت نامطلوب اتوبوس ها و صندلی های کوچک و نامناسب موجب شده بود که بسیاری از افرادی که سفر با اتوبوس را تجربه کرده بودند دیگر از این وسیله نقلیه عمومی استفاده نکنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود اتوبوس های vip به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور صنعت اتوبوسرانی دچار تحولات گسترده ای شده است و خیلی از افراد سفر با اتوبوس را جز گزینه های اصلی مسافرت خود قرار می دهند. این اتوبوس ها به دلیل راحتی و امکاناتی که دارند و همچنین قیمت مناسب بلیط اتوبوس های vip طرفداران بسیاری دارند، مخصوصا امروزه که قیمت بلیط هواپیما افزایش یافته است و تمامی افراد نمی توانند از آن استفاده نمایند. با ما همراه باشید تا با شرکت های حمل و نقل مجهز به اتوبوس vip بیشتر آشنا شوید.

شرکت های حمل و نقل دارای اتوبوس vip

اگر برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس به سایت مستر بلیط مراجعه کرده باشید لیست بلندی از انواع بلیط اتوبوس شرکت های حمل و نقلی مختلف مشاهده می کنید. شرکت های اتوبوسرانی متعددی در ایران در حال فعالیت و جابجایی افراد بین نقاط مختلف کشور هستند. از جمله این شرکت های حمل و نقل می توان به شرکت گیتی پیما، ماهان سفر، آریا سفر، همسفر، سیروسفر، ایران پیما و رویال سفر اشاره نمود. برخی از این شرکت های حمل و نقل علاوه بر اتوبوس های معمولی اتوبوس های vip را نیز به لیست اتوبوس های خود افزده اند که دارای امکانات متنوع تری هستند. از شرکت های دارای اتوبوس vip  در ایران می توان به شرکت های زیر اشاره نمود.

کدام شرکت حمل و نقل اتوبوسvip  دارد ؟

شرکت حمل و نقل همسفر

شرکت همسفر از نخستین شرکت های اتوبوسرانی است که فعالیت خود را از سال  1378 آغاز نمود. این شرکت در ابتدا فقط مجهز به اتوبوس های معمولی بود که ظرفیتی حدود 50 مسافر داشتند، اما با گذشت زمان به تعداد و کیفیت اتوبوس های بین شهری خود افزود و اتوبوس های vip را به سایر اتوبوس های شرکت اضافه نمود. این اتوبوس ها به دلیل ظرفیت کمتر و امکانات بیشتری که داشتند بسیار مورد توجه قرار گرفتند. امروزه می توان بلیط اتوبوس های همسفر را به صورت حضوری از طریق مراجعه به نمایندگی های این شرکت و یا آنلاین خریداری نمود.

کدام شرکت حمل و نقل اتوبوسvip  دارد ؟

 

شرکت حمل و نقل ایران پیما

از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران می توان به شرکت ایران پیما اشاره نمود. این شرکت در سال 1369 در اصفهان راه اندازی شد و نخستین شرکتی بود که اتوبوس های اروپایی را وارد ناوگان حمل و نقلی کشور نمود. شرکت اتوبوسرانی ایران پیما دارای نمایندگی های مختلفی در شهرهای شیراز، رشت، مشهد، عسلویه، تهران و اردبیل می باشد و مسافران می توانند با مراجعه به آن ها بلیط اتوبوس مقصد مورد نظر خود را خریداری نمایند. اتوبوس های بنز 302 از معروف ترین و اولین اتوبوس های این شرکت می باشد که غالبا قرمز رنگ هستند. اما پس از آن اتوبوس های ولو B12  و B 7 را خریداری نمود. این شرکت از اولین شرکت های اتوبوسرانی بود که اتوبوس های محبوب VIP را به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور افزود. برای رزرو بلیط اتوبوس های VIP و معمولی این شرکت می توانید به وب سایت مستر بلیط مراجعه نمایید. از پر تردد ترین مقاصد این شرکت می توان به شهرهای اصفهان، تهران، تبریز، شیراز، مشهد، کرمان و یزد اشاره نمود.

کدام شرکت حمل و نقل اتوبوسvip  دارد ؟

شرکت حمل و نقل رویال سفر

این شرکت از جدید ترین شرکت های اتوبوسرانی است که فعالیت خود را در پایانه بیهقی تهران در سال 1385 آغاز نمود. رویال سفر از همان ابتدای فعالیت خود بیشتر اتوبوس های پیشرفته vip  را به کار گرفت. این اتوبوس ها با ظرفیت 24 نفر و امکانات منحصر به فرد طرفداران بسیاری داشتند، همین مسئله موجب شد که رویال سفر در طی سال های کوتاه فعالیت خود به یکی از محبوب ترین شرکت های حمل و نقلی تبدیل گردد. شرکت رویال سفر علاوه برمقاصد داخلی در مقاصد خارجی از جمله استانبول، ارمنستان و .. نیز فعالیت دارد و با استفاده از اتوبوس های vip تخت خوابشو و نیمه تخت خواب شو به امر جابجایی مسافران می پردازد.  اتوبوس های شرکت رویال سفر در تمام روزهای هفته در ساعت های مختلف به مقاصد گوناگون حرکت دارند و می توان با مراجعه به 46 نمایندگی داخلی و خارجی این شرکت و یا مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده بلیط، بلیط مورد نظر را رزرو نمود.

عمدتا اتوبوس های vip این شرکت از نوع اسکانیا ، ولوو و مان هستند که جز بهترین اتوبوس های جهان محسوب می شوند. این اتوبوس ها دارای سه ردیف صندلی هستند و هر صندلی به طور جداگانه مجهز به یک مانیتور می باشد. از دیگر امکانات این اتوبوس ها می توان به  سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش pvc اشاره نمود.

شرکت حمل و نقل سیر و سفر

از مشهور ترین شرکت های مسافربری در ایران می توان به شرکت سیروسفر اشاره نمود که سابقه بسیار درخشانی دارد. این شرکت خصوصی بالغ بر 45 نمایندگی مختلف در شهرهای اهواز، اراک، بندرعباس، رشت، تهران، همدان، گرگان، کرج و شیراز دارد ودر بیشتر مسیرهای جاده ای کشور مشغول به جابجایی مسافران می باشد. این شرکت در ابتدا در تمامی مقاصد از اتوبوس های معمولی استفاده می کرد که ظرفیتی حدود 38 الی 44 نفر داشتند. اما با روی کار آمدن اتوبوس های vip  تعدادی ازاتوبوس های vip را به لیست اتوبوس های خود افزود . اتوبوس های vip  مان شرکت سیر و سفر به دلیل حالت صندلی ها و راحت بودن سفر با آن ها نسبت به اتوبوس های vip اسکانیا و ولوو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و همین مسئله موجب شده است که بلیط  اتوبوس های vip  این شرکت که عمدتا از نوع مان هستند جز پر فروش ترین بلیط ها در تمامی مسیرها باشند.

بلیط اتوبوس های شرکت سیر و سفر را می توان به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت مستر بلیط با کم ترین هزینه ممکن خریداری نمود. قیمت بلیط اتوبوس های vip اگر چه در مقایسه با اتوبوس های معمولی مقداری گران تر است اما نسبت به بلیط هواپیما و قطار بسیار مقرون به صرفه می باشد و تمامی افراد می توانند از آن ها استفاده نمایند.

ویژگی اتوبوس های vip

این اتوبوس ها  دارای تعداد صندلی کمتر اما بزرگ تر و راحت تر هستند. صندلی های اتوبوس های vip  حالت متحرک دارند و می توان آن ها را تا زاویه 145 درجه خم نمود و به تخت خواب جهت استراحت در طول مسیر تبدیل نمود. در این اتوبوس ها پریز برق، مانیتور اختصاصی برای هر صندلی،  یخچال، آفتاب گیر برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، جعبه کمک های اولیه و .. وجود دارد. همچنین اتوبوس های vip به دلیل بدنه عایق و مقاومی که دارند تکان ها و سرو صداهای موتور را به داخل  بدنه اتوبوس منتقل نمی کنند و مسافران سفر بسیار راحتی را می توانند تجربه کنند. از طرفی در این اتوبوس ها برخلاف اتوبوس های معمولی فاصله چرخ ها با بدنه اتوبوس به خوبی رعایت شده است و مسافرانی که بر روی صندلی های قسمت چرخ ها نشسته اند اصلا دست اندازها و حرکات اضافی اتوبوس را احساس نخواهند کرد. اتوبوس های vip  بهترین گزینه برای سفرهای طولانی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار