کد خبر: 992351
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: گمرک شبانه‌روزی بیله سوار باز است و ‌هیچگونه محدودیتی نه از جانب ایران و نه از سوی‌ مقام‌های ذیربط آذری در تردد میان ۲ کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان اردبیل با اشاره به انتشار بعضی خبرهای نادرست در فضای مجازی اظهار کرد: بعضی خبرهای نادرست در فضا مجازی درباره بیماری کرونا باعث ایجاد نگرانی در میان مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه بعضی سوال‌ها در اذهان مردم درباره ویروس کرونا وجود دارد، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی شفاف از سوی وزارت بهداشت در این ارتباط می‌تواند بسیاری از شائبه‌ها و شایعه‌ها را از میان بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی  استاندار اردبیل اثرات منفی ناشی از استرس و فشار روانی این بیماری را مخرب‌تر از خود آن دانست و گفت: براساس اطلاعات رسیده بعضی از مراجعان به خاطر همین نگرانی‌ها دچار مشکلات و ‌بیماری شده و به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این نشست تامین امنیت روانی در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: نباید اجازه داد این امنیت و نیز اعتماد عمومی مردم در جامعه آسیب ببیند.

طباطبایی تصریح کرد: دادستانی اردبیل در کنار مردم و مدیران ذیربط از هر اقدامی که برای مقابله با این بیماری و مهم‌تر از آن اثرات منفی روانی آن لازم است مضایقه نخواهد کرد.

وی همچنین به انتشاردهندگان مطالب غیرواقعی و هراس‌آور در ارتباط با بیماری کرونا در فضا مجازی هشدار داد و افزود: دادستانی با همکاری پلیس فتا بطور مرتب مطالب را رصد و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: هرگونه شکایت مردم در ارتباط با گرانفروشی، احتکار و کم‌فروشی اقلام بهداشتی در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و با افراد سودجو و متخلف برخورد قاطع قانونی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر