کد خبر: 992301
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان:
سرهنگ محمدرضا خدادوست از کشف 21 دستگاه وسيله نقلیه مسروقه به ارزش 13 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي پاسخ گويي به مطالبات مردم و ارتقاي امنيت اجتماعي و رواني جامعه  ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی یک عملیات ویژه موفق شدند ، 21 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه  را شناسایی و کشف کنند.

وي با بیان اینکه 15 عدد از این وسایل نقلیه، خودرو و مابقی موتورسیکلت بودند اظهار داشت: کارشناسان ارزش این تعداد وسایل نقلیه مکشوفه را 13 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به دستگيری 10 سارق در اين عملیات افزود: متهمان همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و وسایل نقلیه مکشوفه نیز پس از طی مراحل قانونی تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه تحویل اموال مسروقه به صاحبانشان موجب شادمانی آنان شد گفت: هرچند پلیس تلاش و جدیت خود را برای بازگرداندن اموال مسروقه به مال باختگان انجام می دهد اما از شهروندان انتظار می رود با توجه کردن به توصيه هاي پليسي و هشدارهاي انتظامي و مجهز کردن خودروهاي خود به سيستم هاي بازدارنده فرصت هاي ارتکاب سرقت را از سارقان بگيرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار