کد خبر: 992186
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
مجید مظفری در سریال «ایل‌دا» نقش صالح خان یکی از بزرگان ایل را بازی می‌کند. در این سریال دفاع از مرز و خاک و ناموس توسط ایلات و عشایر به نمایش گذاشته می‌شود.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون که در آثاری قابل توجه حضور داشته هم‌اینک در یکی از آثار تلویزیونی با موضوع دلاورمردی‌های عشایر با عنوان «ایل دا» جلوی دوربین می‌رود. وی درباره حضورش در این مجموعه گفت: در سریال «ایل‌دا» نقش صالح خان یکی از بزرگان ایل را بازی می‌کنم. در این سریال دفاع از مرز و خاک و ناموس توسط ایلات و عشایر به نمایش گذاشته می‌شود. مردان و زنان ایلات و عشایر برای دفاع از هر وسیله‌ای مثل داس، اسلحه و... استفاده می‌کنند.

وی در ادامه درباره داستان مجموعه توضیح داد: در این مجموعه، داستان دو ایل در لرستان به نمایش گذاشته می‌شود که با مشکلات و مسایل متعددی روبرو هستند و در ابتدای سریال بزرگان ده مشغول گفتگو برای رفع چالش‌ها و مشکلات هستند؛ در این زمان عراق در مرز‌های ایران تحرکاتی انجام می‌دهد و آغاز جنگ است و بزرگان ایل مشکلات پیش آمده را کنار گذاشته و با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند در مقابل این تحرکات ایستادند.

مظفری درباره کار در این نوع آثار که آپارتمانی نیستند، گفت: شرایط کار بسیار سخت است، زیرا لوکیشن‌ها از شهر دور است و تغییر آب و هوا بسیار آزاردهنده است؛ امکانات چندانی برای گروه وجود ندارد، اما با این حال همه عزیزان جلو و پشت دوربین در تلاشند تا به بهترین شکل فعالیت کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار