کد خبر: 992148
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
“یاداشت "
سید محمد صادقی فاطمی

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،حجت الاسلام سید محمد صادقی فاطمی  کارشناس ارشد فقه واصول حوزه علمیه اصفهان در یاداشتی بمناسبت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می نویسد،اگرافرای که به مجلس راه پیدا کنندودرچهارسالی که باید به وکلای خود که رای اعتماد به آنها داده اند خواسته ها ومشکلات حوزه انتخابی خود رارسیدگی ودفاع نمایند، اگر بعداز قرار گرفتن در مسند نمایندگی درمجلس ناگهان حب ریاست جای حب خدمت وقدرت جای شیفته ی خدمت رابگیرد چه خواهد شد.؟

اگرمردم نظاره گرآن باشند که ببینند نماینده گانشان که تا دیروز دم از دفاع از حقوق وکلای خود می زنند وطرح وبرنامه برای حوزه نمایندگی خود داشتند، پس از خشگ شدن مهر تایید فقط به فکر رانت و رانت بازی شوند مسلماًهمین آش است وهمین کاسه که می بینیم که با گذشت 41 بهار زیبا از انقلاب شگوهمند اسلامی حرکت مجلس شورای اسلامی حرکتی لاک پشت وار داشته و مردم تحت فشار اقتصادی و معیشتی وروحی قرار بگیرند ؟! وقتی مدعیان اصول برمرام عمار نباشند وقتش نرسیده والا تشنه طلحه وزبیرند....

امان از این بازی روزگار که مردی پرورش نمی دهد وبه ظاهرگرایی بسنده نموده است.آمران به معروفش  یا خوراک چاقو وقمه ی اراذل و اوباش می شوند ویا گرفتار پرونده سازی سیستم نفوذخواهند شد وآنهایی که مردروزگار شدند مورد اصابت دشمن دون قرار می گیرند.

یادمان بماندکه گرگ در لباس میش چه زیبا به شکار خویش ادامه میدهد ومردم زیر بار گرانی و تورم و غم از دست دادن غرور خویش سردار شهید قد خم نموده اند .

خبر دلالی افساد اقتصادی نمایندگان مجلس از هردوطیف اصطلاحات و اصول گراررمق از جان خسته ی ملت گرفته است آنان دل گرم حضور خدمتگزارانی بودند که مقبول واقع نشدندو دلگیر از برندازهای نظام خویش بودن که آنها ازطرف مدعیان قانون گرایی  مقبول واقع شدن خواستن نه به تکرار بگویند، اما انگار رزق وقسمت  شان آش کشکی  است که طعم تلخ آن آزارشان میدهد.

سکوتی بلند تر از فریاد به خود گرفته اند که آتش در درونشان  زبانه می کشدکه ای کاش مدرس بود و مجلس نمی مرد ، ای کاش مدرسها  باشند تا مجلس وجود داشته باشد.... وزنده وپویاباشد.

بله مردم قطعا روسفید هستند وبه تعبیر "مقام معظم رهبری" مردم در تمام عرصه ها قبول شده اند و بعضی از مسئولین مردود هستند،

مردم خلق حماسه سیاسی را به وجود می آورند و منتظر خلق حماسه اقتصادی از طرف مسئولین ونمایندگان مجلس هستند.

اما به نظر شما نباید از درد مردم صحبت کرد ؟بعضی ازمسئولین که الحمدالله  روزگار به کام و وفق  مرادشان هست وحقوق چند صد میلیونی و رانت های چند صد میلیاردی چشم ادامه تعهد وقسم نامه آن ها را کور کرده،آنها وقتی  وصل به بیت المال می شوند اگرهم به نکته ایی  معترض شوند انگشت اشاره سکوت به آنها  اشاره شده وشوی حلقه قوی حاکم که زنجیر وار به هم وصل و مراقب هم هستند اشاره خواهد شد .پس کو آن تعهد ؟کو آن طرح وبرنامه هایتان بعضی از نمایندگان دغه دغه عگس یادگاری با کسی که نقشه براندازی حکومت اسلامی را در دستور ماموریتش دارد را دارند ویا از قهطی برگشته ونمی داند کلابی هارا ...

ومتاسفانه صندلی های مجلس آنقدر نرم وراحت است که موقع تصویب لوایح بعضا یا خواب هستند و یاحتی اگر طراح اعتراض  مدنی در فتنه ۸۸هم که باشند به راحتی  مورد حمایت رانت خواهی شد وموردحمایت قرار می گیریند ومجور هستند سکوت "هیس "را فروببرند ؟!!!

برادروخواهری که ره یافتی بر کرسی مجلس، مردم که ولی نعمت شما هستند شمارا باور کرده اند ورای در صندوق انداختند ، شمااداء کردید ما ازجنس این مردم هستیم،  در کنار این مردم هستیم، وبرای این مردم خدمت خواهیم کرد، زندگی هم به ما آموخت که مردم را دوست بداریم و آنهارا به معنای حقیقی مردم سالار دینی بدانیم ....پس مراقب با تحت هیچ عنوانی اغفال "هیس" طرفداران آنطرف آب نشوی.  

وقتی انقلاب  بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد خروجی آن ازدیاد دردهای بدون درمان است،حاصلش فقر وفحشا است، حاصلش کودکان خیابانی است  حاصلس بیکاری کارگران است وازدیاد ناهنجاریهای اجتماع ،حاصلش بی تفاوتی مرفهین بی درد است پس از این روباید با عملکرد صحیح مشکلات را کنار بزنید و این را بدانید که انقلاب دریاست  ودریااگرطوفانی هم بشود باز دریاست... باید در این دریای متلاطمم هم گام با ناخدای این کشتی باشید تا به سلامت از این خروش سهمگین به سلامت به ساحل نجات برسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار