کد خبر: 992138
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
در فولاد مبارکه انجام شد؛
با به پایان رسیدن تعمیرات برنامه‌ریزی‌شدۀ مگامدول B واحد شهید خرازی، این واحد با آماده‌به‌کاری بیشتر در مدار تولید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نادر اروج‌نژاد، رئیس تعمیرات احیا مستقیم تعویض کاتالیست‌های ریفورمراظهار داشت: در مگامدول‌ها یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های تعمیرات در واحدهای احیاست. برای اجرای باکیفیت و ایمن این پروژه باید اقدامات و آماده‌سازی‌های بسیار دقیق و فراوان در زمینۀ مهندسی، ارزیابی ریسک‌ها، هماهنگی و سازماندهی نیروی انسانی و مکانیسم‌های درگیر به‌دلیل تداخل‌های کاری صورت گیرد. خوشبختانه این پروژه در طی این شات‌دان، با تلاش تمامی تیم‌های تعمیراتی شامل مکانیک و برق و نسوز و سایر نواحی پشتیبانی طبق برنامه و با کیفیت مناسب صورت گرفت. سایر فعالیت‌های صورت‌گرفته عبارت‌اند از: تعمیرات سیستم حمل مواد و نوار نقاله‌ها، تعمیرات تجهیزات شارژ کوره، تعمیرات سیستم سیالات مدول و اسکرابرها، تعویض کاتالیست تانک‌های سولفور زدا، سرویس کامل کلیه تابلوها و تجهیزات اتاق برق.

 محمدرضا، فتحی رئیس واحد احیا مستقیم 2 بیان کرد: دراین توقف کاتالیست‌های ریفرمر و جاذب‌های سولفورزدای گاز فرایند با موفقیت با کاتالیست و جاذب‌های بومی‌سازی‌شدۀ ایرانی جایگزین شد.

وی ابرازداشت: اجرای این حجم تعمیرات نتیجۀ همکاری و همدلی تمامی گروه‌های تولید، تعمیرات، دفاتر فنی و تعمیرات مرکزی بود.

  یوسف مهاجری، رئیس دفتر فنی تعمیرات ناحیه آهن‌سازی اذعان کرد:  از این‌که این کار تعمیراتی بزرگ با موفقیت و در کمال صحت و سلامت کارکنان انجام شد بسیار خوشحالم. مدت‌زمان تعمیرات در زمان 22 روز و حدود 40000 نفر ساعت بود که طبق برنامه به پایان رسید. تعویض کاتالیست 486 عدد تیوپ ریفرمر، تعویض نسوز 486 عدد داگ لگ تیوپ‌ها و تعویض دو عدد باندل از مهم‌ترین کارهای انجام شده بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار