کد خبر: 991964
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
نتایج ملی‌پوشان ژیمناستیک در جام‌جهانی، کم‌نظیر است
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دکتر «زهرا اینچه‌درگاهی» پس از کسب مدال نقره توسط «سعیدرضا کیخا» و «مهدی احمدکهنی» در مسابقات استرالیا اظهار داشت: ارزش این مدال‌ها بسیار زیاد است، چراکه ورزشکاران ایران به خاطر یک سری از مشکلات که وجود داشت به سختی اعزام شدند که در نهایت با کمک مسوولان ورزش ایران، مشکل آنان حل شد.
سه ژیمناست به مسابقات جام جهانی استرالیا اعزام کردیم که ۲ نفر از آنان با کسب امتیاز مناسب به فینال رقابت‌ها صعود کردند و در نهایت ۲ مدال نقره به ایران رسید و این یک اتفاق بی نظیر در تاریخ این رشته در ایران است.

رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به موفقیت کیخا و احمدکهنی در استرالیا عنوان کرد: این مدال‌ها سومین مدال جام جهانی ژیمناستیک ایران است و برای ورزش کشور می‌تواند خیلی مهم و ارزشمند باشد. کیخا و احمدکهنی با کسب این مدال‌ها یک گام به المپیک توکیو نزدیک شدند. آن‌ها باید در رقابت‌های قطر کاپ و باکو در جمهوری آذربایجان شرکت کنند و پس از این رقابت‌ها مجموع امتیازات این ۲ ملی‌پوش نیز محاسبه خواهد شد. با این موفقیت شانس ۲ ملی‌پوش بالا رفته، اما مهم نتایج آنان در ۲ تورنمنت دیگر است. اگر این ملی‌پوشان بتوانند در آن مسابقات نیز موفق باشند بدون شک راه توکیو برای آنان هموار است و می‌توانند تاریخ‌سازی کنند.

در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک که در کشور استرالیا برگزار می‌شود سعید رضا کیخا در بخش دار خرک و مهدی احمدکهنی در بخش دار حلقه مدال نقره را از آن خود کردند. این مسابقات یکی از گزینشی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شمار می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار