کد خبر: 991942
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
ششمین دوره رقابت های فوتسال جام سفیر با قهرمان تیم دی به پایان رسید.
دیروز در رده و فینال رقابتها تیم بانک آینده عنوان سوم این دوره از رقابتها را کسب کرد و در فینال هم تیم دی توانست با دو گل از سد سامان بگذرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 
دی قهرمان ششمین دوره جام سفیر شد
فریدون ممبینی کاپیتان و پیشکسوت پرسپولیس درباره ششمین دوره رقابتهای جام سفیر گفت: خدا را شکر امسال هم این دوره از رقابت ها با شور و نشاط خوبی همراه با خانواده بازیکنان برگزار شد که در نهایت تیم بانک دی اول شد و تیم های سامان و آبنده هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی در ادامه افزود: البته سال های متمادی این رقابتها در قالب کانون بانک ها برگزار می شد که متاسفانه در سال های اخیر بخاطر اینکه افراد غیر ورزشی در راس امور بودند از برگزاری این رقابت ها جلوگیری کردند و ما مجبور شدیم در قالب جام سفیر ، شش دوره را برگزار کنیم که متاسفانه این مسابقات هم به خاطر عدم حمایت مالی بانک ها احتمال دارد از سال آینده هم برگزار نشود.
ممبینی خاطر نشان کرد: با تعاملی که با بانک مرکزی داشتیم و البته استقبال آنها درصدد برگزاری این مسابقات در غالب بانک های خصوص و دولتی به طور متمرکز هستیم تا انشاله مثل رقابت های کانون بانک ها همه بانک ها در یک جام حضور یابند. البته این امر مستلزم یاری و حمایت همه جانبه بانک ها می باشد تا انشاله بتوانیم با برنامه ریزی درست شاهد یک دوره مسابقات فوتسال باشیم.
 
دی قهرمان ششمین دوره جام سفیر شد
 
دی قهرمان ششمین دوره جام سفیر شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار