کد خبر: 991499
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو
لیست شش نفره‌ی «جنبش مردمی اقدام» برای انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام شد.

دبیر جنبش مردمی اقدام، با بیان این‌که جنبش مردمی اقدام از بطن جامعه بوده است، گفت: تعدادی از جوانان تحصیل کرده‌ی تبریز حرکتی در قالب این جنبش با عنوان" شعار کافی است، اکنون زمان اقدام است" را آغاز کرده‌اند، متاسفانه در حال حاضر مشکل اصلی ما در جامعه نبود عمل و اقدام است، ما درمباحث تئوری مشکلی نداریم، اکنون مردم انتظار دارند مسئولان به گفته‌های خود عمل کنند.

مسعود حسین زاده امینی افزود: دشمنان داخلی و خارجی در شرایط فعلی اقتصادی جامعه و برهه‌ی کنونی انقلاب تلاش می‌کنند مردم از دین و انقلاب دلزده شوند، برخی از مسئولان نیز به این قضیه کمک می‌کنند تا مردم از انقلاب فاصله بگیرند.

وی شرکت در انتخابات را یکی از مولفه‌های امنیت ملی و وظیفه‌ی همه ی مردم دانست و گفت: در این برهه‌ی تاریخی افراد دلسوز وظیفه دارند مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند، حضور حداکثری و پور شور مردم پای صندوق‌های رای با امنیت ملی کشور ارتباط دارد.

دبیر جنبش مردمی اقدام با اشاره به اهداف کاندیدای جنبش مردمی اقدام، گفت: اعضای این جنبش با هدف خاصی وارد انتخابات شده‌اند و همگی معتقدند شعار نه به نمایندگان ادوار گذشته‌ی مجلس باید تحقق یابد، در لیست این ائتلاف نیز نامی از نمایندگان ادوار گذشته‌ی مجلس مطرح نشده است، چراکه معتقدیم فردی که چندین دوره در مجلس بوده و تلاش کرده است اکنون نیز باید به جوانان اجازه‌ی حضور در مجلس بدهد.

حسین زاده افزود: برخی از افراد با واژه‌های اصلاح طلب و اصول گرا انرژی مردم را از بین بردند، آقایان اصلاح طلب و اصول گرا عملکرد خود را بیاورند تا ببینیم چه اقداماتی انجام داده‌اند؟

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد، سرمایه‌های اجتماعی را از ما گرفته‌اند با این اقدام رفته رفته جوانان نه تنها دین گریز بلکه دین ستیز هم می‌شوند.

دبیر جنبش مردمی اقدام بیان کرد: اگر نماینده‌ی ادوار گذشته قصد خدمت به مردم را دارد، از جناح و طیف خود، فرد جوانی را به لیست اضافه و از او اعلام حمایت کند.

وی با بیان این‌که برای اولین بار لیست جنبش اقدام تبریز را به تهران اعلام کردیم، یادآور شد: از صدر مشروطیت همواره از تهران به شهرستان‌ها لیست اعلام می‌کردند، اما اینبار ما با یک حرکت نمادین برای اولین بار از تبریز به تهران لیست کاندیدا را اعلام کردیم، معتقدم این اقدام افتخار و کاری بسیار بزرگ و ارزشمند محسوب می‌شود.

حسین‌زاده افزود: با تمامی نامزدهای جنبش به طور مفصل به گفت‌وگو پرداختیم و این شش نفر منتخب دارای تحصیلات تکمیلی و عالی در رشته‌های مختلف هستند و هرکدام در عرصه‌ی انتخابات، حرفی برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: با توجه به لیستی که به عنوان اعضای جنبش مردمی اقدام اعلام کردیم، ادعا نمی کنیم این لیست بهترین است ولی اولین لیستی محسوب می‌شود که در آن نام نمایندگان ادوار گذشته‌ی مجلس وجود ندارد.

دبیر جنبش مردمی اقدام با اشاره به معیارهای انتخاب کاندیدای لیست جنبش اقدام، گفت: افرادی را انتخاب کردیم که دارای تقوا و دیانت بوده و همواره مومن و وفادار به انقلاب و نظام باشند، کاندیدایی را انتخاب کرده‌ایم که پرانرژی بوده و در مجلس بتواند پیگیر مطالبات مردم شود و در بحث مبارزه با فساد و بی عدالتی ساکت ننشیند.

وی بیان کرد: بعد از پایان یافتن انتخابات کاندیداها باید در راستای تحقق شعارهای خود تلاش کنند، متاسفانه برخی از نمایندگان به قانون شفافیت رای نداده و مخالف شفافیت در مجلس بودند.

بهمن نقی پور- عضو شورای جنبش مردمی اقدام نیز در این نشست با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه‌ی اساسی ولایت و مردم استوار شده است، گفت: مردم سالاری دینی همواره در مسلک و عملکرد امام راحل و مقام معظم رهبری آشکار بوده و حضور آگاهانه و بصیرت مردم موجب تثبیت این نظام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور در انتخابات جزو مواردی است که تغییرات اساسی در سیستم کشور ایجاد می‌کند بنابراین مردم هرچقدر آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور یابند به همان اندازه نیز به تقویت نظام کمک خواهند کرد.

نقی پور افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، امری بسیار مهم است، قطعا هر فردی در جامعه بخواهد دلسوزانه به کشورخدمت کند باید خواستار حضور حداکثری و انتخاب بابصیرت در انتخابات باشد.

وی تاکید کرد: اگر افرادی که با اصول انقلاب هم خوانی بیشتری داشته و با مردم و انقلاب اخت هستند را انتخاب کنیم، به همان اندازه در مسیر جامعه و انقلاب موثر واقع خواهیم شد.

براساس این گزارش؛ علی جعفری آذر، پرویز احمدزاده، روح اله متفکر آزاد، مسعود سعادتی، سعید پیغمبردوست و حسین کربلایی جزو لیست اقدام برای حوزه‌ی انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر