کد خبر: 991086
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

اصفهان یکی از کلان شهرهای مهم کشور محسوب می شود و نزدیک به دو میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است. این شهر تاریخی که طی قرون گذشته سابقه پایتختی کشور را دارا بوده، امروزه همچنان یکی از شهرهای با اهمیت از نظر اقتصادی، هنر و دیگر جنبه ها به شمار می رود. این شهر، بین سال های 1050 تا 1722 میلادی مرکز کشور به حساب می آمد و در دوران رنسانس اروپا و تحولاتی که بر جهان تاثیر گذاشت، پایتخت ایران بود.

بنابراین، طبیعی است که در چنین شهری آثار مهم و دیدنی بسیاری وجود داشته باشد؛ چنانچه در نیمه دوم بهمن ماه، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص شهر اصفهان اظهار کرد که آمارها و گزارش ها نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 371 طرح سرمایه گذاری گردشگری در 24 شهرستان استان با سرمایه ای بالغ بر 120هزار میلیارد ریال، توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت، از 10 درصد تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اجراست. اما آیا می دانید بهترین وسیله برای سفر به این شهر، چه وسیله ای است؟

بازدید تاریخی از نصف جهان با قطاری از جنس آرامش!

با کدام وسیله نقلیه به نصف جهان سفر کنیم؟

اگر تصمیم بگیرید تا به اصفهان سفر کنید، می توانید یکی از راه های زمینی، هوایی یا ریلی را برای این شهر انتخاب کنید. سفر زمینی، از سه مسیر جاده مختلف به این شهر امکان پذیر است و می توان با استفاده از اتوبوس یا خودروی شخصی به اصفهان سفر کرد. با اینکه سفر از این طریق هزینه کمتری را به همراه دارد اما به دلیل طولانی بودن مسیر و راحت نبودن خودرو و اتوبوس، مسافت شما را خسته می کند و باعث می شود تا به زمانی برای بازیابی انرژی از دست رفته خود نیاز داشته باشید. همین مسئله، عاملی است که در کیفیت سفر شما تاثیر به سزایی خواهد داشت و آن را به شدت کاهش می دهد. موضوع دیگر، بالا بودن آمار تصادفات جاده ای است که هر مسافری را از بابت این نوع سفر نگران و مردد می کند. در مقابل، سفر با هواپیما قرار دارد که به واسطه آن شما هیچ زمانی را از دست نخواهید داد. در اسرع وقت و با امنیت بالا به مقصد می رسید و هیچ گونه خستگی را از این بابت تجربه نخواهید کرد اما سفر با هواپیما نیز معایب خود را دارد؛ در درجه اول هزینه بالای این نوع سفر است که اغلب افراد را از سفر هوایی به شهر اصفهان پشیمان می کند. علاوه بر این، این موضوع که باید زمانی را قبل و بعد از پرواز در فرودگاه بگذرانید نیز حقیقتی است که به راحتی نمی توان آن را نادیده گرفت. اگر برای رفتن به جلسات از هواپیما استفاده می کنید و تنها سریع به مقصد رسیدن برای شما اهمیت داشته باشد، این وسیله نقلیه توجیه دارد و در غیر این صورت لذت مسیر سفر را نیز از دست می دهید. پس در نهایت، بهترین وسیله سفر به اصفهان کدام است؟ وسیله نقلیه ای که راحت و امن باشد و برای شما امکان لذت بردن از مسیر را نیز فراهم کند؟

قطار سریع السیر، هرآنچه که برای سفر به اصفهان می خواهید!

اگر جاده برای سفر به اصفهان امن و راحت نیست و سفر با هواپیما هم گران تمام می شود، در مقابل، قطار امن و راحت است و هر آنچه که برای یک سفر آسوده بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. این شهر پهناور که از نظر وسعت، سومین شهر بزرگ کشورمان محسوب می شود، به مقاصدی مانند مشهد، تهران و اهواز خط ریلی دارد. این پایتخت فرهنگی جهان اسلام، که دومین شهر پرجمعیت کشور نیز به حساب می آید، از قدیمی ترین ایستگاه های قطار در ایران بهره می برد. این ایستگاه قطار در سال 1347 افتتاح شد و امروزه از فعال ترین ایستگاه های قطار در سراسر کشور محسوب می شود. همین موضوع باعث شده تا این ایستگاه به یکی از پر رفت و آمدترین ایستگاه های قطار در تمام کشور تبدیل شود. ایستگاه قطار اصفهان دارای 615 کیلومتر خط اصلی دارد و 37 ایستگاه را در مناطق مختلف این شهر تحت پوشش دارد. گفتنی است، شهر تاریخی و زیبای اصفهان سالانه میزبان نزدیک به یک و نیم میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.

بازدید تاریخی از نصف جهان با قطاری از جنس آرامش!

چرا اینترنتی بلیط قطار اصفهان را تهیه کنیم؟

برای خرید بلیط قطار اصفهان راه های زیادی وجود ندارد. مراجعه به ایستگاه کار چندان معقولی نیست؛ چراکه ممکن است نتوانید بلیط مدنظر خود را پیدا کنید. از سوی دیگر، هرچند امکان خرید تلفنی بلیط قطار هم از برخی مجموعه های گردشگری معتبر و با سابقه امکان پذیر است، اما شاید یکی از بهترین روش ها، خرید اینترنتی بلیط قطار باشد. خرید اینترنتی بلیط قطار اصفهان، ساده، سریع و راحت است و در برخی موارد هزینه کمتری را نیز شامل می شود. تنها نکته ای که باید درخصوص این نوع خرید بلیط رعایت کنید، این است که از وب سایت هایی خرید کنید که معتبر هستند و سابقه طولانی در ارائه خدمات گردشگری دارند. برخی مجموعه های گردشگری نه تنها از تمامی این ویژگی ها برخوردارند که با پشتیبانی 24 ساعته خود در هر 7 روز هفته، در کنار شما هستند تا اگر احیانا در هر بخش از سفر به مشکل برخورد کردید، تنها با یک تماس بتوانید آن را به راحتی و سرعت تمام رفع نمایید.

بازدید تاریخی از نصف جهان با قطاری از جنس آرامش!

با گوشه ای از دیدنی های بی شمار اصفهان آشنا شوید!

دیدنی های نصف جهان در تمام جهان شهرت دارند اما اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنید یا در سفرهای قبلی فرصت بازدید از آن ها را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم تا حتما از پل های معروف و زیبای این شهر که روی رودخانه زاینده رود ساخته شده اند، دیدن کنید. پل هایی نظیر سی و سه پل و پل خواجو از نظر تاریخی و هنری بناهایی بسیار ارزشمند و زیبا محسوب می شوند. علاوه بر این، کاخ های قدیمی و تاریخی این شهر نیز از زیبایی و شهرت فراوانی برخوردارند و کاخ هایی نظیر کاخ هشت و عالی قاپو، از زیباترین دیدنی های اصفهان به شمار می آیند. گفتنی است که نامگذاری کاخ عالی قاپو به معنای سر در بلند یا درگاه بلند بوده و از سنگ ساخته شده است.

برای خرید بلیط قطار  و تجربه یک سفر فوق العاده به شهر زیبا و بی نظیر اصفهان که بی شک، طلایه دار فرهنگ و هنر ایرانی است، می توانید به مجموعه های گردشگری معتبر که خدمات مسافرتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می نمایند مراجعه نموده و حتی اطلاعات هتل های اصفهان را دریافت نمایید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار