کد خبر: 990951
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۲
مهندس نساجی که خانه‌اش را پاتوق سارقان غرب تهران کرده‌بود در جریان تحقیقات مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ فیض بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سرهنگ سیف‌الله نوایی، رئیس کلانتری‌۱۴۰ باغ فیض گفت: چندی قبل مأموران کلانتری با طرح شکایت‌های مشابه درباره سرقت سریالی منازل و لوازم داخل خودرو دست به تحقیق زدند و موفق شدند چند روز قبل یکی از سارقان حرفه‌ای را بازداشت کنند.

متهم در بازجویی‌های فنی به سرقت‌های سریالی اعتراف و تعدادی از همدستانش را به پلیس معرفی کرد و گفت: پاتوق من و دوستانم که همگی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای هستیم در خانه قدیمی حوالی کن است. ما هرکداممان به شیوه‌ای دست به سرقت می‌زنیم و در شیوه خودمان حرفه‌ای هستیم و در کار یکدیگر هم دخالت نمی‌کنیم. مثلاً یکی موبایل قاپی می‌کند و دیگری لوازم خانه سرقت می‌کند و یکی دیگر لوازم داخل خودرو و اموال سرقتی را هم به صاحبخانه قدیمی که مرد میانسالی است، می‌فروشیم.

رئیس کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض در ادامه گفت: پس از اعتراف متهم مأموران دریافتند صاحبخانه مردی به نام شاپور که فوق‌لیسانس مهندسی نساجی دارد و مدتی است خانه‌اش را پاتوق سارقان غرب تهران کرده است. بنابراین مأموران پس از بررسی‌های لازم با حکم قضایی وارد پاتوق خلافکاران شدند و همزمان با کشف اموال سرقتی صاحبخانه و پنج‌سارق حرفه‌ای و سابقه دار که در آنجا حضور داشتند دستگیر کردند. متهمان پس از دستگیری همه به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و گفتند که وسایل سرقتی را در قبال مواد مخدر به شاپور می‌فروخته‌اند. شاپور هم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: فوق‌لیسانس مهندسی نساجی دارم. چند سال قبل معتاد به مواد‌مخدر شیشه شدم و به همین دلیل خانواده‌ام مرا ترک کردند و پس از آن خانه پدری‌ام را پاتوق افراد خلافکار کردم. معمولاً سارقان اموال سرقتی را به من می‌فروختند و من هم به آن‌ها مواد‌مخدر می‌دادم.

سرهنگ سیف‌الله نوایی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار