کد خبر: 989405
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
لیست اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی منتشر شد که یکی از چهره‌های شاخص و جنجالی کشتی هم در جمع مسافران هند حضور دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: با پایان نخستین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران، ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند مشخص شد تا ملی‌پوشان کشورمان اردوی پایانی را تا زمان اعزام با خیالی آسوده‌تر پشت سر بگذارند. اما در بین اسامی مسافران هند، علاوه بر آزادکاران و اعضای کادر فنی و نایب رئیس فدراسیون کشتی، نام یکی از چهره‌های خبرساز و شاخص این رشته هم دیده می‌شد که حضورش در این جمع چندان قابل پیش بینی و عادی نبود.

این شخص عباس جدیدی یکی از منتقدان اصلی فدراسیون قبلی و رد صلاحیت شده‌های انتخابات فدراسیون کنونی است که در کمال تعجب پس از مدت‌ها سکوت و دوری از عرصه کشتی، نامش در لیست مسافران هند گنجانده شده است. گوش‌شکسته‌ای که بعد از ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی نتوانست به جمع مسئولان اصلی فدراسیون راه یابد و همچنان انتظار دارد یکی از پست‌های کلیدی و اصلی در فدراسیون را به نام خود ثبت کند.

بسیاری از اهالی کشتی بلافاصله بعد این اتفاق از خود می‌پرسند که چرا او بعد از ماه‌ها از تغییر و تحولات فدراسیون کشتی دوباره آفتابی شده و آیا او آمده تا به آنچه حق خودش از کشتی می‌داند، برسد.



عصر روز سه شنبه نام عباس جدیدی بدون هیچ توضیح و عنوانی در لیست تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا گنجانده شد، اما بلافاصله با کنجکاوی اهالی رسانه در این مورد، عنوان «ناظر فدراسیون» قبل از نام جدیدی در لیست مسافران اعزامی اضافه شد تا شاید سفرش به هند طبیعی‌تر جلوه کند. اما این کار نه تنها توجیه مناسبی بر دلیل اعزام جدیدی به هند نشد، بلکه نقش حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی را هم زیر سوال برد!

سوال اینجاست که اگر عباس جدیدی به عنوان ناظر فدراسیون کشتی باید تیم کشتی آزاد ایران را در هند همراهی کند، پس نقش حمید سوریان در این سفر چیست؟ از سوی دیگر حتی نمی‌توان مباحث فنی و نظارت بر عملکرد آزادکاران ملی پوش را هم به مسئولیت جدیدی در این سفر نسبت داد، چرا که محسن کاوه هم به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی در جمع مسافران هند حضور دارد و بدین ترتیب فرضیه نظارت و آنالیز فنی هم از ریشه باطل است.

با این شرایط فقط یک چیز در آفتابی شدن عباس جدیدی در سیستم اجرایی فدراسیون کشتی مطرح می‌شود که آن هم مسئولیت احتمالی اوست که شاید قرار است بزودی رسما به وی ابلاغ شود.

جدیدی از جمله قهرمانان و عنوانداران کشتی ایران و جهان محسوب می‌شود که بعد از حضور در شورای شهر تهران، همواره در پی راهیابی به سیستم مدیریتی فدراسیون کشتی بود. او سال‌ها پیش به عنوان رقیب رسول خادم در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی ناکام ماند و نشست مجمع را نیمه کاره رها کرد و رفت. چند سال بعد هم در نظر داشت به عنوان یکی از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی با هدف رقابت با دبیر و امیر خادم وارد گود شود که در کنار امیر خادم رد صلاحیت شد و در نهایت شاهد انتخاب شدن علیرضا دبیر، همکار سابقش در شورای شهر و هم تیمی اش در سال‌های دور بود.

در اینکه او همچنان دنبال سهمش از فدراسیون کشتی است هیچ شکی نیست، اما باید منتظر ماند و دید که آیا جای خالی و مناسبی برای این قهرمان اسبق کشتی ایران و جهان در فدراسیون علیرضا دبیر پیدا می‌شود یا خیر؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار